تأکید بر شعار سال جدید در ديدار نوروزي معاون صدا با مديران و كاركنان راديو

"محمدحسین صوفی" معاون صدای رسانه ملی در دیدار نوروزی با کارکنان رادیو توجه به نامگذاري سال را از اولويت هاي مهم راديو در سال جديد عنوان كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلوزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي معاونت صدا؛ با پايان تعطيلات نوروزي معاون صداي رسانه ملي شنبه 16 فروردين ماه با مديران و همكاران راديو ديدار كرد.

محمد حسین صوفی ـ معاون صدای رسانه ملی ـ در دیدار نوروزی با خانواده رادیو که متشکل از مدیران و کارکنان معاونت صدا بود و در سالن جلسات ساختمان شهداي راديو برگزار شد، ضمن تبریک سال نو به کارکنان رادیو از تلاش های بی‌شائبه آنها در سال 92 تقدير و تشكر كرد.

وي افزود: همزمانی ایام فاطمیه با نوروز، شروع سال جديد را نورانی تر کرده و امیدواریم در سال نو اخلاق و رفتار ما بیش از گذشته علوی و فاطمی شود.

صوفي در خصوص ویژگی‌های سال 92 برای رادیو تشریح کرد: برقراری نظم، انضباط، تحرک، پویایی، وجدان کاری در بخش های صف و ستاد در سال گذشته به خوبي مشهود بود و برنامه های رادیو رشد کمی و کیفی خوبی داشته است كه اميدواريم اين روند در سال جديد نيز ادامه داشته باشد.  
وي وجود رفاقت، صمیمت، همکاری، تلاش و احساس مسئوليت در مجموعه کارکنان رادیوکه در طی سالیان متمادی در بین آنها برقرار است را يكي ازمهمترين ويژگي هاي اين رسانه برشمرد و اظهار اميدواري كرد در سال جديد بيش از پيش شاهد صميميت، دقت،احساس مسئولیت و تلاش در این رسانه باشيم.

معاون صدا با اشاره به نامگذاري شعار سال به همه برنامه سازان راديو توصيه كرد؛ "اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی" را سر لوحه برنامه هاي خود قرار دهند و درابعاد مختلف زندگي فردي و اجتماعي به ويژه در امر برنامه سازي به اين موضوع مهم توجه جدي داشته باشند.  

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار