ویژه اندرویدی ها؛

در جنگ ماشین های زره پوش شرکت کنید + دانلود بازی

Armored car HD یکی از بهترین بازی های ترکیبی برای گوشی های اندرویدی است، بازی محیطی سه بعدی و گرافیکی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این بازی Armored car HD با سایر بازی های اندرویدی یک فرق اساسی است و آن هم پوشش دو سبک بازی رانندگی و اکشن است. در این بازی شما در جنگ ماشین های زرهی شرکت می کنید و کسی پیروز می شود که سایر رانندگان را از بین ببرد، باید با استفاده از موشک رقبای خود را از بین ببرید. اگر غفلت کنید رقبای شما به سمتتان تیر اندازی خواهند کرد و شما را نابود می کنند. برای موفقیت و کسب پیروزی در این بازی شما باید یک راننده و تیرانداز حرفه ای باشید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود فیزیک واقع گرایانه، 3 حالت مختلف برای بازی، وجود اتومبیل های مختلف و ... اشاره کرد. در ضمن با جمع آوری امتیازات می توانید اتومبیل و سلاح های جنگی خود را ارتقا دهید.








قابل اجرا در اندروید 4 و بالاتر
حجم بازی: 40.2 مگابایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۹ دی ۱۳۹۴
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
Iran (Islamic Republic of)
غزاله
۲۲:۵۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
باسلام وتشکراز شما

ممکنه درموردسابقه وپیشرفتهای بازی سازی درایران یک مطلب جامع درسایتتون بذارید؟؟ویااگرقبلاتهیه کردید این مطلب رو برام بفرستید
Turkey
پیام
۲۰:۲۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
با سلام وخسته نباشیدبه تمامی همکاران
باشگاه خبرنگاران من میخواستم بدونم بعضی بازی ها چند نوع دانلود داره از نظر لینک کمکی و دیتا بازی میخواستم بدونم. دیتا بازی چیه؟ حجمش هم زیاده
لطفا منو راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمدمحمدی خوچین
۰۱:۱۸ ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
سلام
لینک کمکی دانلود که برای راحتی کاربر قرار داده می شود که اگر برای لینک مستقیم مشکل پیش آمد از این لینک کاربران یا مدیران سایت استفاده کنند. در سیستم عامل اندروید بازی های گرافیکی و معروف در دو نوع ارائه می شوند یکی فایل نصبی و دیگری دیتا که باید در ابتدا نرم افزار را نصب کنیدو سپس فایل دیتا را در پوشه بازی قرار دهید تا بازی اجرا شود.