یوسف آبادی: توقعی بیش از این از بازیکنان مس نداشتیم

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان گفت: توان تیم مس در همین حد بود از تیمی که روز اول بد بسته شده باشد نمی‌توان انتظاری بیش از این داشت.

یوسف آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازیکنان مس کرمان با تمام توان و قدرت کافی در بازی‌ها حضور پیدا کردند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند اگر تیم ما نتوانست در لیگ برتر باقی بماند و به لیگ دسته یک سقوط کند بازیکنان مقصر این امر نیستند.
 
 وی مورد عملکرد مظلومی بیان کرد: بحث یارگیری مهم ترین عاملی است که می توانست شرایط تیم را تغییر دهد اما با کم کاری که مظلومی در این خصوص داشت و در نیم فصل یار گیری نکرد ضربه محکمی به تیم مس وارد شد پس از نیم فصل بازیکنی نمانده بود که بخواهیم برای تیم جذب نماییم و بازیکنانی که باقی مانده بودند قیمت های بالایی را پیشنهاد می دادند تا در تیم ما حضور پیدا کنند در حالی که همان بازیکنان با قیمت های خیلی پایین تر در تیم های دیگر از جمله تیم پرسپولیس بازی می‌کردند.
 
 وی در ادامه افزود: بازیکن برزیلی که جذب کردیم نتوانست تاثیری در وضعیت تیم بگذارد و بازیکنان بود که با تیم ما قرار داد بست و پس از اینکه رفت  برای حضور در تیم رضایت نامه بیاورد سر از تیم ملی درآورد.

یوسف آبادی در مورد بازیکنان تاثیرگذار در تیم مس بیان کرد: شکوری، فرزاد حاتمی و کیانوش رحمتی خیلی به تیم کمک کردند و شیث رضایی را با امید اینکه به تیم کمک می‌کند جذب کردیم اما نتوانست نیازهای تیم ما را برطرف نماید.

سرپرست تیم فوتبال مس در خصوص عملکرد داوری و اینکه آیا داوری در سقوط این تیم نقش داشته اذعان داشت: معتقدم اگر در داوری اشتباهی هم صورت گرفته باشد عمدی نبوده است و در دو بازی اخیر تیم مس داوری خوبی را ما شاهد بودیم و از داوری مقابل تیم صبا و فجرسپاسی شیراز رضایت کامل را دارم.
 
وی در خصوص خرید امتیاز یک نیم لیگ برتری توسط تیم مس کرمان گفت: هیات مدیره در این رابطه تصمیم می‌گیرد و من در جایگاهی نیستم که در این مورد تصمیم بگیریم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی‌هایی که در نظر گرفته ایم تلاش می‌کنیم از لیگ دسته یک به لیگ برتر بازگردیم و جایگاه خود را دوباره به دست آوریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازیکنان ، بیش ، توقعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
این آقای یوسف آبادی ظاهرا انتظار داشته شیث یه تنه مس رو از سقوط نجات بده! در ضمن شکوری و فرزاد حاتمی مگه اصلا تو مس بودن که بخوان تاثیرگذار هم بوده باشن!!!