شماره 51؛

بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها درهفته‌ای که گذشت + دانلود

از این بسته می‌توانيد جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی هر هفته جمعه‌ها شما را با بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها آشنا می‌کند. بازی‌های جالب برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پربازدیدترین‌ها بودند.





Hill Climb Racing 1.15.0؛
در بازی Hill Climb Racing شما وسیله‌های نقلیه متفاوتی از جمله ماشین، تانک، موتور و... دارید که بعد از انتخاب وسیله نقلیه مورد نظر و جاده بازی شروع می‌شود، سعی کنید سکه‌هایی که در مسیر راه‌تان هست را جمع کنید و با نهایت سرعت حرکت کنید تا به موقع سوخت وسیله نقلیه را پر کنید. در واقع این بازی یکی از جالب‌ترین و اعتیاد‌ آور‌ترین بازی‌های رانندگی است که بر اساس فیزیک برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی ساخته شده است.




برای جاوا؛
انجام حرکات نمایشی با دوچرخه و موتور یکی ورزش های پر طرفدار در بین تمامی افراد است. در این بازی Bike stunt 3D شما وظیفه دارید با استفاده از مهارت خود حرکات نمایش انجام دهید، برای انجام حرکات نمایشی می توانید از موانع و وسایل موجود کمک بگیرید. امتیازات موجود در بازی را جمع آوری کنید تا قادر باشید موتور خود را سفارشی سازی کنید و سبب افزایش کارایی آن گردید.

 


برای ویندوز فون؛
بازی جذاب temple run یکی از پر طرفدارترین بازی ها ویندوز فون است و کمتر کسی است با آن آشنایی نداشته باشد. این بازی که محصول از کمپانی Imangi Studio طبق آمار مایکروسافت 1333 نفر این بازی را از فروشگاه مایکروسافت دانلود و نصب کرده اند و بر اساس نظرات کاربران امتیاز 4 ستاره را از آن خود کرده است.
بازی فرار از معبد در محیط های واقعی همچون صخره ها، جنگل و معادن صورت می گیرد و نهایت هیجان را برای شما به ارمغان می آورد.

  


بازی قارچ خور محبوب ترین بازی در بین بچه های دهه 60 و 70 است که بیشتر افراد در گذشته آن را در کنسول های بازی تجربه کرده اند، اما شما می توانید این بازی جذاب و نوستالژیک را در گوشی دارای پلتفرم جاوا بازی کنید، البته نسخه های متنوعی از این بازی برای پلتفرم جاوا معرفی شده است که نام این نسخه رویاهای محو است. این نسخه بازی تکمیل کننده ی مهارت ماریو شخصیت بازی است و وظیفه دارد بر تله ها، لاک پشت ها، آجرها، و بخش هایی که نیاز به پرش دارد غلبه کند.

 


اوج بگیرید و به هر کجا که دوست دارید پرواز کنید!
در بازی Infinite Flight Simulator شما با یکی از حرفه‌ای‌ترین شبیه سازهای پرواز روبرو هستید، یک شبیه ساز پرواز و خلبانی با جزئیات کامل و دقیق و البته در محیطی واقع گرایانه. 27 هواپیمای مختلف در اختیار دارید که با کسب تجربه و امتیاز بالاتر می‌توانید در پروازهایتان از آنها استفاده کنید. در این بازی کنترل هواپیماهای بزرگ به عهده شماست که می‌توانید در شرایط آب و هوایی متفاوت و در همه ساعت‌های شبانه روز به هر کجای دنیا که خواستید پرواز کنید.




برای ios؛
بهترین دوچرخه سواران جهان در کنار هم جمع شده اند تا بزرگترین رقابت دوچرخه سواری به صورت نمایشی را برگزار کنند، شما یکی از شرکت کنندگان این مسابقه بزرگ هستید. در این بازی Bike mania وظیفه دارید با عبور از موانع و انجام حرکات نمایش امتیازات لازم برای قهرمانی را کسب کنید، در طول مسیر مسابقه 60 مانع وجود دارد که سعی کنید هر کدام از آن ها را با حرکت های منحصر به فرد پشت سر بگذارید تا امتیاز لازم را به دست بیاورید. مسابقات در 3 پیست مختلف برگزار می شود و کسی که در تمامی پیست ها بالاترین امتیاز را جمع آوری کرده باشد، پیروز مسابقات است. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: شبیه سازی فوق العاده زیبا، وجود سطوح مختلف، امکان ارتقا دو چرخه و ... اشاره کرد.

 






گردآوری از: سالار واعظی

دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری





همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۲:۳۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
از این که از ویندوز فون هم برنامه گذاشتین ممنونم اگه میشه برنامه برای بانک ها در ویندون فون هم به فکر باشین هیچ بانکی جوابگوی این برنامه نیست
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۱:۲۶ ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
پس برای کمپیوتر چی؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۳۱ ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
پس اندروید چییییییییییییییییییییییییییی؟؟هااااااااا؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۲۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
پس اندروید چییییییییییییییییییییییییییی؟؟هااااااااا؟؟
Iran (Islamic Republic of)
آرمین
۱۴:۵۵ ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
پس برای سیمبین چی ؟
-
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
سیمبین هم شد سیستم عامل؟؟
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۴:۱۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
یا سلام . شما نوشتید بازی دوجرخه سواران حرفه ای دست به کار شوند ولی توی عکسش موتور است.
Iran (Islamic Republic of)
User002
۲۰:۲۱ ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
دوجرخه حرفه‌ای هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
واقعا منفی برا چیه؟ مشخصه که موتوره
آخرین اخبار