"شما بفرماييد" در شبكه دو

با اتمام تعطيلات نوروزي، برنامه «شما بفرماييد» با قالبي جديد تقديم مخاطبان مي‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه دو، حميدرضا فتح آبادي با اعلام اين خبر گفت: اين برنامه در ايام نوروز هم پخش مي شد و به معرفي فيلمهايي كه قرار بود در ايام نوروز از اين شبكه پخش شود، اطلاعاتي را به مخاطبان ميداد اما با گذشت تعطيلات نوروزي، ساختار اين برنامه هم جديد شد و شامل آيتمهاي متنوعي براي مخاطبان گرديد.

تهيه كننده اين برنامه گفت: «شما بفرماييد» از شنبه تا چهارشنبه ساعت 6 صبح به مدت يك ساعت و نيم با اجراي خانم گلاره عباسي به روي آنتن شبكه خواهد رفت و در آن، آيتم هاي درخواستي مخاطبان از قبيل بخش هايي از سريال ها و انيميشن هاي درخواستي پخش شود. در بخش ديگري از اين برنامه عكس هاي ارسالي مخاطبان از طريق ارسال به رايانامه برنامه با موضوع بهار و نقاشي با همین موضوع كه بدون در نظر گرفتن سن نقاش آن است، به نمايش گذاشته مي شود.

راه ارتباطي برنامه با مخاطبان از طريق پيامك، دل نوشته‌هاي ارسالي مخاطبان، پلاتوهاي پيشنهادي براي مجري، مطالب جالب درخصوص بهار و موضوعات مختلفي كه مخاطبان ارسال ميكنند، لحاظ شده و در بخش‌هايي از برنامه از آنها استفاده خواهد شد.

كارگردان اين برنامه خاطرنشان كرد: در «شما بفرماييد» گزارش هاي مردمي از سطح شهر، معرفي برنامه هاي آخر هفته شبكه، معرفي مهمانان و كارشناسان هر برنامه به منظور آشنايي بيشتر مخاطبان با برنامه هاي شبكه، جديدترين اخبار درخصوص توليدات شبكه، صداي مخاطبان كه با شماره روابط عمومي 88771101 در تماس بوده اند، نيز پخش خواهد شد.

وي ابراز داشت: از ديگر بخشهاي «شما بفرماييد» مي توان به «تو در دو» (پخش عكسهاي ارسالي مخاطبان)، «دو در دو» (پشت صحنه برنامه هاي شبكه)، «سؤال از تو، جواب از دو» (پاسخ دادن سؤالات مخاطبان درباره برنامه هاي شبكه)، تقويم تاريخ سينمايي (اشاره به سالروز تولد هنرمندان و بازيگران ايران و جهان)، آشنايي مخاطبان با زندگينامه بازيگراني كه فيلم آنها در روزهاي پاياني هفته پخش مي شود، موسيقي و تصوير مكانهاي تاريخي و باستاني ايران و مستندهاي حيات وحش است.

حميدرضا فتح آبادي كه سال‌هاي گذشته تهيه كنندگي برنامه «رنگارنگ» را به عهده داشت، خاطرنشان كرد: اين برنامه ضمن پر كردن اوقات صبحگاهي مخاطبان و احترام به خواسته هاي آنان، قصد دارد همراه با دانش آموزان صبحگاهي باشد و همراه وعده صبحانه بچه ها آنان را براي حضور در مدرسه همراهي كند. همچنين آيتمي كه در بخش كودكانه اين برنامه پخش مي شود پخش گزارش هايي از حضور عوامل برنامه در مدارس دبستاني و پيش دبستاني و اجرا و خواندن لطيفه توسط كوچولوها است كه حتماً براي مخاطبان بالاخص كودكان جذابيت خواهد داشت. ضمن آنكه علاقه مندان مي توانند از طريق راههاي ارتباطي برنامه، خواستار حضور عوامل برنامه در مدارس كودكان دلبندشان باشند.

وی درباره طرح لوگوي برنامه گفت: لوگوي اين برنامه شبيه اشاره يك دست است و اين بدان مفهوم است كه ما خواسته هاي مخاطبان خود را انجام خواهيم داد و در اين برنامه، «شما بفرماييد» يعني «مخاطبان بفرمايند...»
 
علاقه مندان مي توانند «شما بفرماييد» را از شنبه تا چهارشنبه ساعت 6 صبح به نظاره بنشينند.


انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.