تحرکات ضدایرانی صهیونیست‌ها پیش از آغاز مذاکرات وین

یک گروه صهیونیستی با برگزاری تجمعی اعتراضی در برلین، سعی کرد فضای مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵ در وین را تحت تأثیر قرار دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، گروه حامی صهیونیست ها موسوم به "استاپ د بمب" که در سال 2007 با هدف حمایت از رژیم صهیونیستی و مقابله با برنامه هسته ای ایران تشکیل شده است امروز همزمان با برگزاری کنفرانس اقتصادی ایران و آلمان و آغاز مذاکرات  هسته‌ای وین، در شهر برلین دست به تظاهرات زد.

این گروه صهیونیستی، از افزایش سطح تجاری و اقتصادی آلمان با ایران همزمان با نشست 1+5 در وین اظهار نگرانی و این اقدام را عامل تضعیف قدرت غرب در برابر ایران اعلام کرد.

"میشائل اسپینی" سخنگوی این گروه صهیونیستی مدعی شد تجارت شرکت های آلمانی با ایران به روند مذاکرات آسیب می رساند و باعث کاهش احساس فشار بر ایران می شود.

گفتنی است نشست اقتصادی ایران و آلمان با حضور نعمت زاده، وزير صنعت، معدن و تجارت ايران و اکبر ترکان مشاور دکتر روحانی و سه نفر از معاونان وزير و همچنين رئيس مركز توسعه تجارت ايران، مديرعامل بانك صنعت و معدن ايران به عنوان بزرگترين بانك سرمايه گذار در بخش صنعت و معدن به همراه حدود 10 نفر از مديران و صاحبان صنايع ايران از بخش خصوصی و "مارتین هرن کنچت" عضو ارشد NUMOVو تجار صاحبان صنايع بخش خصوصی آلمان كه در زمينه سرمايه گذاری در خاورميانه فعاليت دارند، برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار