کاتب در تذکر شفاهی؛

دولت در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهد

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها دولت موظف است برنامه‌ریزی دقیقی دراجرای درست این قانون داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در مجلس در تذکری شفاهی گفت: در بحث قانون هدفمندی یارانه‌ها نظر قانونگذار این است که همه مردم مجازند در هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام کنند و چیزی نمی‌تواند مانع ثبت‌نام شود و دولت هم موظف است بررسی‌های لازم را انجام داده و به قانون عمل کند که بر این اساس مردم هم باید خود در این امر تصمیم‌گیری کنند و کسانی که می‌توانند منصرف شوند به بخش‌های دیگر خدمات کشور کمک کنند.   
 
وی افزود: بدون‌شک تحقق فرمان مقام معظم رهبری بر اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی آنچه که لازم است باید موانع عدم اجرای آن شناسایی شده و مهم‌ترین مانعی که امروز موجب به رکود کشیدن تولید می‌شود، بخش کشاورزی و دامداری است که وزارت کشاورزی و دامداری انتظار می‌رویم با قوانین خوب در بودجه سال ۱۳۹۳ به تصویب رسیده است و بحث تامین علوفه دامداران و حمایت از صنعت لحاظ کنند تا رونق اقتصادی در پی داشته باشد.   
 
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها دولت موظف است برنامه‌ریزی دقیقی دراجرای درست این قانون داشته باشد.   
 
کاتب، ‌در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی، تصریح کرد: اکنون که پروژه مترو تهران، ورامین و گرمسار از شرکت راه‌آهن به شرکت مترو واگذار شده لازم است تا وزیر راه و شهرسازی تسریع در اجرای آن را در دستور کار قرار دهد و اجازه ندهد که مدیرعامل راه‌آهن که سلیقه‌اش با این موضوع سازگاری ندارد به طور مکرر دخالت کرده و مانعی برای اجرای پروژه شود، چرا که دولت می‌تواند با یک عزم ملی و مدیریت جهادی در سال ۹۳ این پروژه را که نزدیک ۱۰۰ کیلومتر مترو است افتتاح کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار