زنجان/

مصرف بهینه انرژی گامی مهم در جهت تحقق منویات رهبری است

تلاش در بهره مندی شهروندان از نعمت گاز طبیعی در کنار نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه گامی مهم درجهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان در ديدار با مدير عامل، اعضاي هيات مديره و جمعي از كاركنان شركت گاز استان زنجان با بيان اينكه همت کارکنان این شرکت و تلاش آنها در بهره مندي همه شهروندان زنجاني از نعمت گاز طبيعي، رفاه هر چه بيشتر مردم را در پي خواهد داشت از عملكرد شركت گاز استان زنجان تقدير كرد

حجت الاسلام خاتمی افزود: هماهنگي ميان مسئولان، تعامل هر چه بيشتر با مردم و فرهنگ سـازي مناسب؛ زمينه مساعدي را براي حركت در راستاي منويات مقـام معظم رهبري و سیاستهای کلـی اقتصـاد مقاومتـی؛ فراهم مي كند.

وی با تاكيد بر همكاري، همفكري و عزم جدي مردم و مسئولان در تلاش براي موفقيت در اجراي مرحله دوم طرح هدفمندي يارانه ها؛ مصرف بهينه انرژي و رعايت اصول ايمن گاز طبيعي توسط مردم فهيم استان را گامي مهم در اين مسير عنوان كرد.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان خاطر نشان کرد : صرفه جويي يعني زندگي منطقي و عقلاني و شهروندان بايد با مصرف درست و بهينه قدردان اين نعمت الهي باشند. /س

 
برچسب ها: مصرف ، انرزی ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.