دبیر شورای سیاستگذاری ورزش صداوسیما:

"آقای گزارشگر" جزو پر بیننده‌ترین برنامه‌های نوروز شد

دبیر شورای سیاستگذاری ورزش صداوسیما درخصوص برنامه آقای گزارشگر گفت: این برنامه از سری برنامه‌های ورزشی بود که طیف‌های مختلفی در آن شرکت کردند.

حسین ذکایی، دبیر شورای سیاستگذاری ورزش صداوسیما درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه‌ی آقای گزارشگر از سری برنامه‌های ورزشی بود که علاقمندان زیادی را به خود جلب کرد. 

وی افزود: علاقمندان بسیاری در این مسابقه شرکت کردند تا خود را برای گزارشگری محک بزنند و توانایی شان را به نمایش بگذارند. 

ذکایی درخصوص غيبت عادل فردوسی‌پور در این برنامه اذعان داشت: به دلیل فشردگی برنامه‌های نود و لیگ برتر نتوانستیم از حضور فردوسی‌پور در این برنامه استفاده کنیم، البته وی جزو داوران اصلی این برنامه نیز نبود. 



وی تصریح کرد: قرار بود فردوسی‌پور به عنوان میهمان در برنامه آقای گزارشگر شرکت کند اما هر بار به نوعی حضور فردوسی‌پور در برنامه با مشکل روبرو می‌شد. 

هر زمان که ما اعلام آمادگی برای حضور وی داشتیم فردوسی‌پور به دلیل مشغله کاری نمی‌توانست در برنامه حاضر شود، همینطور عکس این موضوع نیز وجود داشت.  

دبیر شورای هماهنگی سیاستگذاری ورزش صداوسیما بیان داشت: قصدمان این است که این برنامه پس از بررسی نقاط ضعف و قوت و همچنین مشکلاتی که در برنامه‌ی اول وجود داشت در سال آینده نیز برگزار شود و علاوه بر گزارشگری فوتبال، والیبال، کشتی و بسکتبال نیز به آیتم‌های برنامه آقای گزارشگر اضافه شود. 



وی تأکید کرد: خوشبختانه این برنامه توانست جزو پربیننده‌ترین برنامه‌های ایام نوروز قرار بگیرد و بازتاب خوبی نیز در میان اقشار مختلف مردم داشته باشد. 

ذکایی خاطر نشان کرد: در نشستی که رئیس رسانه ملی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در آن حضور داشتند مقرر شد برای حمایت از تیم ملی و انسجام در انجام بازی‌ها تا مرحله شروع مسابقات و پس از آن، هماهنگی‌های لازم ما بین مسئولان فدراسیون و مدیران ارشد صداوسیما در این زمینه صورت بگیرد تا پوشش کاملی از برنامه‌های جام جهانی 2014 برزیل و تیم ملی فوتبال ایران داشته باشیم. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: گزارشگر ، مشکل ، آمادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۳۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
سلام با اینکه برنامه آقای گزارشگر بسیار جذاب و آموزنده بود و متاسفانه همان دارورانی که تمام جزئیات گزارشگری رو به شرکت کنندگان گوشزد می کردند دیروز در بازی استقلال و تراکتور آقای مزدک میرزائی طوری گزارش طرفدارنه می کرد و ناراحت از شکست استقلال بود که به نظر می رسید استقلال از یک تیم اجنبی و عربی شکست خورده و.... متاسفم از این جور گزارشگرا که در شبکه ملی از یک تیم پایتخت اینجوری طرفداری میکنه . مساله دیگه تلفظ نامهای بازیکنانه بخصوص ترک تبارها هست که اکثر گزارشگرای عزیز غلط تلفظ میکنن و این باعث میشه که کلا معنی نام و فامیل اون بازیکنا کلا عوض بشه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۴۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
طبق کدام نظر سنجی ؟متاسفانه با حذف برنامه مردان آهنین بسیاری از مخاطبان خود را از دست دادید
آخرین اخبار