دهمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد

ایجاد شورای راهبردی جوانان، برگزاری جلسات هماهنگی مستمر با کمیته ملی المپیک و دستورالعمل اجرایی نحوه انتخاب و انتصاب مدیران وزارت ورزش و جوانان از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، ایجاد شورای راهبردی جوانان، برگزاری جلسات هماهنگی مستمر با کمیته ملی المپیک و دستورالعمل اجرایی نحوه انتخاب و انتصاب مدیران وزارت ورزش و جوانان از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست گودرزی، وزیر ورزش وجوانان با تاکید بر اهمیت مسائل جوانان برای این وزارت خانه گفت: به کمک دکتر گلزاری معاون ساماندهی امور جوانان و دکتر احمدی معاون فرهنگی، شورای راهبردی در حوزه جوانان برای تعیین سیاست ها و راهکارهای اجرایی این حوزه تشکیل می شود و جلسات آن به صورت منظم با حضور مدیران این حوزه برگزار می شود.
 
در نشست شورای معاونان با نظر گودرزی مقرر شد جلسات هماهنگی برای حضور موثر کاروان ورزش ایران در بازی های آسیایی کره با دعوت از مسئولان کمیته ملی المپیک در فاصله 160 روز تا آغاز این بازی ها به صورت منظم و مستمربرگزار شود.
 
کمیته ساخت و ساز با حضور هاشمی‌طبا و همراهی آقایان امیررضا خادم، معاون وزیرطاهری مدیر عامل صندوق، مدبر رئیس شرکت تجهیز و گرشاسبی مشاور وزیر در خصوص جذب منابع و فروش املاک و مستغلاتی که کاربردی ندارند تصمیمات راهبردی را برای وزارت ورزش و جوانان درنظر می گیرد.
 
در این جلسه کلیات دستور العمل اجرایی نحوه انتخاب و انتصاب مدیران وزارت ورزش و جوانان هم طرح شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار