معاون توسعه و مدیریت منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

"اشتغال فارغ التحصیلان" از مهمترین برنامه‌ها در سال جدید است

معاون توسعه و مدیریت منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از اشتغال فارغ التحصیلان در سال جدید و حمایت شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.

دلیری، معاون توسعه و مدیریت منابع  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگاردانشگاهی باشگاه خبرنگاران در خصوص برنامه‌های خود در سال جدید گفت: از مهمترین فعالیت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال 1393 ایجاد فضای حمایتی برای فارغ التحصیلان است که بحث اشتغال را به دنبال دارد.

وی اظهار داشت: با حمایت شرکت‌های دانش بنیان و ایجاد این شرکت‌ها، باب اشتغالی در جهت به کارگیری نخبگان فارغ التحصیلان و سایر فارغ التحصیلان است.

وی عنوان کرد: حمایت مالی و ایجاد شرایطی مفید و موثر در جهت اشتغال جوانان از خروج متخصصین به کشور‌های دیگر می‌کاهد و در سال‌های آینده شاهد استفاده از محصولات در جهت بهره گیری مناسب از آن‌ها و پیشرفت کشور خواهیم بود.

دلیری در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص اینکه آیا فقط نخبگان زیر چتر حمایتی معاونت علمی قرار می‌گیرند، گفت: البته نخبگان پیشتازند، ولی همه فارغ التحصیلان با هر توانمندی می‌تواند در شرکت‌های دانش بنیان حضور پیدا کنند، چرا که این شرکت‌ها محیط مناسبی برای اشتغال فارغ التحصیلان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانش بنیان ، نخبه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار