رئیس زندان بابل:

اعطای تسهیلات نوروزی به زندانیان هدفمند است

رئیس اداره زندان بابل اعطای تسهیلات نوروزی به زندانیان را در جهت برقرار آرامش در زندان و مشارکت پذیری مددجویان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی و تحقق اهداف سازمانی هدفمند خواند.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "علی‌اکبر جعفرزاده"رئیس اداره زندان بابل اعطای تسهیلات نوروزی به زندانیان را در جهت برقرار آرامش در زندان و مشارکت پذیری مددجویان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی و تحقق اهداف سازمانی هدفمند خواند.

وی نوروز امسال را به لحاظ بهره‌مندی مددجویان از تسهیلات نوروزی ایام پر برکتی توصیف کرد و افزود: قوه قضائیه همه ساله در ایام عید نوروز تسهیلات و امتیازات خوبی را برای زندانیان پیش بینی می‌کند، که اعطای مرخصی و ملاقات حضوری با خانواده از مهمترین و ارزشمندترین تسهیلات از نگاه زندانی است.

وی اظهارداشت: در این ایام تعداد 299  نفر از زندانیان به مرخصی 15 روزه اعزام شدند و تعداد بیش از 650 نفر از ملاقات حضوری استفاده کردند.

جعفرزاده اجرای جشن‌های ویژه نوروزی با حضور هنرمندان و دیگر برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و هنری که با هدف شادی و نشاط مددجویان در زندان بابل اجرا شد را بسیار مهم خواند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار