معاون اول قوه قضاییه:

ملت ایران به پشتوانه شهدا و ولایت فقیه از قطعنامه‌های غرب هراسی ندارد

معاون اول قوه قضاییه گفت: دشمنان بدانند، تصویب قطعنامه و بر زبان جاری کردن آنچه که در شان ملت ما نیست را به برکت خون شهدا هیچ حساب نمی‌کنیم و با وجود این همه شهید و ولایت فقیه هرگز از قطعنامه‌ها هراسی نداریم.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین«سید ابراهیم رئیسی»  صبح امروز یکشنبه در مراسم تشییع پیکر سه شهید گمنام در ستاد راهور ناجا اظهارداشت: دشمنان این مرز و بوم بدانند که تشییع شهدای گمنام که برای دفاع از حریم انقلاب، ارزش‌ها، ولایتمداری، جهاد و شهادت جان خود را نثار کرده‌اند را همواره پیش روی خود خواهیم داشت.

معاون اول قوه قضاییه گفت: ما همواره بصیرت، ایستادگی ومقاومت را پیشه کرده و در راه خدا و دین هرگز سستی در وجودمان راه نخواهیم داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در ادامه سخنانش گفت: ما با شهدا پیمان می‌بندیم که در مسیر حق و دفاع از ولایت سستی به خود راه نداده و در دفاع از ولایت و دین دغدغه داشته باشیم و در حمایت از دین و ارزش‌ها از پای ننشینیم.

وی افزود: شهدا وصیت می‌کردند که ولایت فقیه را تنها نگذارید و با تمام وجود ار ارزش‌های دینی دفاع کرده و از دشمن نهراسید و بدانید قدرت لایزال حق پشتیبان شما است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: دشمنان بدانند، تصویب قطعنامه و بر زبان جاری کردن آنچه که در شان ملت ما نیست را به برکت خون شهدا هیچ حساب نمی‌کنیم و با وجود این همه شهید هرگز از قطعنامه‌ها هراسی نداریم.

معاون قوه قضاییه خاطرنشان کرد: امروز جلوه‌ای از فرهنگ جهاد و شهادت نمایان است و باید ادارات و سازمان و مجموعه نظام اداری فرهنگ شهادت و ایستادگی در برابر دشمن را نهادینه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار