نرم افزار/

فايل هاي مخرب اينترنتي را پاک کنيد

اين نرم افزار داراي پايگاه داده اي براي آپديت نرم افزار است که به شما کمک مي کند به راحتي تمام فايل هاي مخرب و آلوده به تروجان ها و ابزارهاي جاسوسي را پيدا کنيد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛ سرعت بالا تمام تروجان ها و نرم افزارهاي جاسوسي، نرم افزارهاي تبليغاتي، نرم افزارهاي Homepage hijackers، مخرب هاي نرم افزارهاي مرورگر اينترنت، ابزارهاي جاسوسي کنترل از راه دور رايانه، نرم افزار هاي شماره گير خودکار و نرم افزارهاي ثبت کليدهاي تايپ شده را از روي سيستم شما پاک مي کند.

اين نرم افزار داراي پايگاه داده اي براي آپديت نرم افزار است که به شما کمک مي کند به راحتي تمام فايل هاي مخرب و آلوده به تروجان ها و ابزارهاي جاسوسي را پيدا کنيد. همچنين اين نرم افزار مي تواند تمام حملاتي را که از طرف سايت هاي آلوده به IP شما وارد مي شود، دفع و تمام فايل هاي آلوده را نابود کند.

  • از جمله قابليت هاي کليدي آن مي توان به امکان اسکن تمام کوکي هاي مخرب و حافظه سيستم، شناسايي malware هاي کشف شده، امکان جلوگيري از ورود ActiveX ها، امکان اسکن رجيستري، پشتيباني از عمليات زمان بندي در نرم افزار براي اعمال وظايف مختلف در برنامه، امکان جلوگيري از فرستاده شدن اطلاعات به وسيله Toolbars و سازگاري با نسخه هاي مختلف ويندوز اشاره کرد.

دانلود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار