تعمیر دستگاه‌های ورزشی و بازی کودکان در بوستان‌ها

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک گفت: وضعیت دستگاه‌های ورزشی و بازی کودکان در بوستان‌ها بررسی شده تا اگر نیاز به تعمیر و یا تعویض باشد نسبت به آنها اقدام شود.

مجید نوربخش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: وضعیت دستگاه‌های ورزشی و بازی کودکان در بوستان‌ها بررسی شده تا محیط تفریح و ورزشی مناسبی برای خانواده‌ها مهیا باشد.
 
وی بیان کرد: با آغاز فصل بهار و مناسب شدن شرایط جوی برای حضور بیشتر شهروندان در فضای سبز، بوستان‌های شمال تهران آماده‌سازی می‌شود.
 
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک تصریح کرد: بش از 2 هزار مترمربع از کفپوش‌های زمین بازی کودکان در بوستان‌ها ترمیم شد تا کودکان بتوانند با ایمنی بیشتر در محیطی مناسب به تصریح بپردازند.
 
نوربخش خاطرنشان کرد: بیش از 6 میلیون مترمربع از فضای بوستان‌ها و فضای سبز نیز نظافت و پاکسازی شده و نواقص آبنماها برطرف و بیش از 12 هزار مترمربع فرش گل و گلکاری در بوستان‌ها و موارد دیگر ایجاد شده است.
 
**جلوگیری از سدمعبر مصالح ساختمانی در ناحیه 3
 
منصور هم‌پایی مدیر اداره شهرسازی ناحیه 3 گفت: کارشناسان اداره شهرسازی ناحیه به همراه شهربان ناحیه تعداد 7 مورد از املاک که باعث سدمعبر و کم شدن عرض گذرشده بودند اخطاریه صادر نمود و از ادامه فعالیت جلوگیری به عمل آورندند که پس از رفع سدمعبر مجددا شروع به کار کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار