محمد اله‌یاری خبر داد

برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی تشکل‌های نشر در نمایشگاه کتاب

معاون فرهنگی و اجرای بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی اتحادیه‌ها و تشکل‌های نشر در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران، «محمد اله‌یاری» معاون فرهنگی و اجرای بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از برگزاری نشست‌های تخصصی تشکل‌های نشر در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: در این دوره از نمایشگاه هر یک از تشکل‌های نشر نشست‌ها و برنامه‌های تخصصی را برگزار می‌کنند.
 
وی افزود: ناشران در این دوره از نمایشگاه ابداعات خوبی در امور اجرایی داشتند و در کنار این موضوع ارزش افزوده‌ای را هم بر کار خود اضافه کردند و آن برگزاری نشست‌های تخصصی است که از سوی اتحادیه‌ها و تشکل‌های نشر انجام می‌شود. انجمن ناشران داخلی، انجمن ناشران بین‌الملل، انجمن ناشران کودک و نوجوان و انجمن ناشران آموزشی، برنامه‌ها و نشست‌های متنوعی را در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب برای ارتقای وضعیت نشر در حوزه‌های خود برگزار می‌کنند.
 
محمد اله‌یاری همچنین از برگزاری نشست مشترک مدیران کمیته‌های نمایشگاه با نمایندگان اتحادیه‌ها و تشکل‌های نشر خبر داد و گفت: روز گذشته (26 فروردین) جلسه مشترکی برگزار شد و در این نشست نمایندگان اتحادیه ناشران کتابفروشان تهران، تعاونی ناشران و کتاب‌فروشان تهران، تعاونی ناشران ایران آشنا، انجمن ناشران کمک آموزشی، انجمن ناشران دانشگاهی، انجمن ناشران کودک و نوجوان و انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی ایرانیان حضور داشتند.
 
اله‌یاری درباره جزئیات این نشست گفت: مجموعه مدیران اجرایی نمایشگاه در این جلسه از همراهی تشکل‌های نشر تشکر کردند. همچنین مدیران اجرایی نمایشگاه تاکید داشتند که ناشران هر چه زودتر جانمایی ناشران را مشخص کنند تا کار غرفه‌بندی سالن‌ها در زمان مشخص شده به پایان برسد.
 
معاون فرهنگی و اجرای بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ادامه داد: نمایندگان تشکل‌های نشر نیز از فضای آرامی که بر تشکل‌های نشر حاکم است سپاسگزاری کردند و نگاه مثبتی نسبت به این موضوع داشتند. آن‌ها در این نشست تاکید داشتند که در این دوره از نمایشگاه فرایند اجرایی مدیریت تشکل‌های نشر به صورت یکپاچه باشد و نمایشگاه تمامی تشکل‌ها را به عنوان یک کل واحد نگاه کند. این درخواست ناشران از سوی مدیران نمایشگاه مورد اجابت قرار گرفت زیرا این امر موجب می‌شود که نمایشگاه در یک فضای آرام‌ و یکپارچه‌ به کار خود ادامه دهد.
 
 بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار