رشت /

امنیت لازمه توسعه و پیشرفت کشور

نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی ارتش مستقر در منجیل گفت: داشتن امنیت لازمه توسعه و پیشرفت کشور است که این نعمت را نیروهای نظامی و انتظامی به خوبی تامین کرده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، آیت ا... قربانی با اشاره به این که در دین اسلام نیروهای نظامی عاملی برای تامین امنیت اجتماعی هم هستند اضافه کرد: لازمه پیشرفت و توسعه کشورمان تامین امنیت پایدار است چرا که بدون این نعمت هیچ برنامه و طرحی ضمانت اجرایی ندارد. وی با اشاره به حرف های نامربوط و تهدیدات دشمنان انقلاب خاطرنشان کرد: با وجود نیروهای نظامی قوی در کشور استکبار هیچوقت جرات تجاوز به کشورمان را پیدا نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه تعهد و دین مداری در کنار تخصص را لازمه موفقیت نیروهای نظای و انتظامی دانست و گفت: سربازان و کارکنان نیروهای نظامی و انتظامی باید راه شهدا را سرلوحه کارشان قرار دهند.

آیت ا... قربانی بودن روحانیان در کنار فرماندهان نظامی کشور و آموزش مسایل دینی به سربازان انقلاب را سرمایه عظیمی توصیف کرد و افزود: تقویت باورهای دینی نیروهای نظامی و انتظامی ضرورتی اجتناب ناپذیر برای تامین امنیت است.

در ادامه این دیدار سرهنگ جواد رستم زاده فرمانده پادگان نیروی زمینی ارتش در منجیل با اشاره به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران روز نیروی زمینی گفت: درپادگان نیروی زمینی منجیل که تنها پادگان نیروی زمینی ارتش درگیلان است سربازان انقلاب اسلامی جدیدترین شیوه های عملیاتی را آموزش می بینند.


انتهای پیام / ش


برچسب ها: امنیت ، لازمه ، پیشرفت ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.