يك بانوي آمريكايي در حرم مطهر رضوي با اداي شهادتين به دين مبين اسلام مشرف شد

ايمي كه ساكن نيويورك است  در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت: عشق و علاقه‌اي كه بين خانواده‌هاي ايراني وجود دارد، استحکام خانواده و احترام متقابلي كه بين پدر و مادر و فرزندان وجود دارد توجه مرا به خود جلب کرد.

وي گفت: روز اربعين در نيويورك با گروهي از شيعيان برخورد كردم و آنها غذاي نذري به من دادند. هنگامي كه درباره امام حسين(ع) و واقعه كربلا از آنان سئوال كردم پاسخ هاي جالبي دريافت كردم.

اين بانوي آمريكايي كه پس از اداي شهادتين نام «آمنه» را براي خود برگزيد، آشنايي با خانواده اي ايراني را مهم ترين عامل تشرف به اسلام دانست و اظهار داشت: اسلام دین کاملی است که می‌تواند همه نیازهای انسان را تأمین کند و دستورالعمل‌های جامعی را برای خوب زیستن دارد و با مطالعاتی که در این زمینه داشتم مذهب تشیع را برای خود برگزيدم.

وي زيارت امام رضا(ع) را نقطه عطفي در زندگي اش ذكر كرد و افزود: در حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع). احساس امنيت و آرامش مي كنم و اميدوارم بتوانم يك مسلمان واقعي شوم.

این تازه مسلمان كه حدود 4 سال برای انتخاب دین اسلام تحقیق و پژوهش کرده است، افزود: با مطالعه قرآن و مطالعه کتاب‌هایی از زندگی نامه ائمه اطهار (ع)، مذهب تشیع را کامل‌ترین دین انتخاب کردم که همه دستوراتی که در آن آمده از مبانی علمی برخوردار است و باعث سعادت بشر می‌شود.

خانم سعیدی که در روند پذیرش اسلام این تازه مسلمان شده بسیار تاثیر گذار بود، گفت: از این تصمیم بسیار خوشحال هستم و این نکته را باید بگویم که هیچ اجباری برای این که آمنه به دین اسلام مشرف شود از سوی ما وجود نداشت و ما فقط با سعه صدر و حوصله به سوالات فراوان او پاسخ دادیم.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: تشرف ، بانو ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.