طی‌ نامه‌ای به مهندس ضرغامی صورت گرفت

تقدير شوراي نظارت از تلاش رسانه ملي در انعكاس راهيان نور

حجت الاسلام و المسلمين رئيسي، رئيس شوراي نظارت طي نامه‌اي به مهندس ضرغامي از تلاشهاي برنامه سازان راهيان نور در مركز بسيج رسانه ملي تقدير کرد.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمين رئيسي، رئيس شوراي نظارت بر سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران طي نامه‌اي به مهندس ضرغامي، رئيس رسانه ملي از تلاشهاي برنامه سازان راهيان نور سازمان تقدير بعمل آورد.
متن نامه به شرح ذيل است:

جناب آقاي مهندس ضرغامي
رئيس محترم سازمان صدا و سيما

سلام عليكم
 اردوهاي راهيان نور يك تلاش مقدس و سنت پسنديده اي در مسير شناساندن عصاره ملت متدين و بصير جمهوري اسلامي و معرفي مجاهدت ها و دلير مردي هاي جوانان اين مرز و بوم به نسل هاي آينده سازانقلاب اسلامي است .

ذره ذره خاك مقدس جبهه هاي نبرد و لحظه به لحظه ي حضور زائرين در ميهماني شهدا عرصه اي بسيار مناسب براي روايت از خود گذشتگي ها و جان نثاري هاي غيرتمندان پر افتخار سال هاي حماسه است .

گزارش نماينده شوراي نظارت حاكي از برنامه ريزي‌هاي منظم و تلاشهاي شبانه روزي همكاران بسيج صدا و سيما در روايت صحيح و جذاب اين حماسه و گنج تمام ناشدني بود كه مراتب در جلسه 370 مورخه 93/1/23 اين شورا مطرح گرديد .

لذا بدينوسيله تلاش هاي جنابعالي و همكارانتان را در واحد بسيج سازمان صدا و سيما و شبكه هاي مختلف راديويي و تلويزيوني كه در اين بيان هنرمندانه نقش بسيار خوبي ايفا نمودند ارج مي نهيم و از خداوند متعال براي شما و همه ي خدمتگزان و خادمين شهدا عزت و سربلندي مسئلت مي نمايم .

سيد ابراهيم رئيسي
رئيس شوراي نظارت بر سازمان صدا و سيما

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار