شماره 52؛

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌ای که گذشت + دانلود

از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی هر هفته جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه در یک هفته گذشته است.






اگر هنوز امتحان رياضی نداديد حتما دانلود كنيد
یکی ازدغدغه‌های اصلی دانش آموزان و دانشجویان حل مسائل پیچیده ریاضی است، مسائلی که پس از حل آن بیشتر شما در پاسخ آن تردید دارید که آیا درست است یا نه؟! در این بین اگر کتاب راهنما هم نداشته باشید، کار کمی سخت است.





ویژه اندرویدی ها؛
برای تشخیص چاقی و لاغری فقط دانستن وزن کافی نیست و کسی که از لحاظ وزنی بالا باشد چاق محسوب نمی شود، بلکه برای محاسبه چاقی یا لاغری باید با استفاده از فرمول ها، نسبت وزن به قد را محاسبه کرد، آن جا است که می توان تشخیص داد فرد چاق است یا لاغر. برای تشخیص چاقی یا لاغری از فرمول شاخص حجم بدن bmi استفاده می شود و در تمامی جهان برای چاقی از فرمول bmi استفاده می کنند، البته این محاسبات را خودتان هم می توانید به صورت دستی انجام دهید ولی این برنامه Chagh Sanj برای راحتی شما ارائه شده است. ویژگی های اصلی نرم افزار: محیط کاربری فارسی، محاسبه صحیح اطلاعات، طراحی زیبا و ... اشاره کرد.

 



در غیاب شما چه می‌گذرد؛
اگر قصد مسافرت طولانی را دارید و می‌خواهید در سفر به صورت بر خط دوربین‌های محل کار یا خانه‌تان را به صورت آنلاین مشاهده کنید دریچه نرم افزار tinyCam Monitor PRO for IP Cam را معرفی می‌کند. شما با اتصال به اینترنت و وارد کردن آدرس IP می‌توانید به صورت لحظه‌ای از طریق دوربین‌های مدار بسته اوضاع را با گوشی همراه خود زیر نظر داشته باشید. از ویژگی‌های کلیدی برنامه می‌توان به پشتیبانی از https برای امنیت بیشتر در نظارت دوربین‌ها، رمزگذاری ویدیو و DVRS با دوربین‌های CCTV و محیطی کاربری زیبا اشاره کرد.





ویژه اندرویدی ها؛
اطلاعات علمی و تخصصی موجود در برنامه های "آیا می دانید؟" همیشه برای تمامی افراد جذاب و باورنکردنی است و بسیاری از افراد دوست دارند اوقات فراغت خود را با این سرگرمی جالب پر کنند تا هم به اطلاعات علمی آن ها افزوده شود و هم اوقات آزاد آن ها پر شود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان ارسال آیا می دانیدها با استفاده از پیامک، محیط کاربری و گرافیکی زیبا، قابلیت ایجاد لیست آیا می دانیدهای مورد علاقه و ... اشاره کرد.

 



سرویس فکس اینترنتی؛
اولین سرویس فکس اینترنتی در کشور با نام تجاری FAX.IR بهمن ماه سال ۱۳۹۰ توسط شرکت افرانت رونمایی شد. این سرویس که توسط شرکت آتریسا، وابسته به افرانت ارائه می‌شود، کاربران بدون نیاز به دستگاه فکس و خط تلفن می‌توانند به ارسال و دریافت فکس بپردازند.





ویژه اندرویدی ها؛
برای تقویت و افزایش اعتماد به نفس راهکارهایی مختلف و کاربردی وجود دارد که در این نرم افزار Etemad Be Nafs با 24 روش تقویت اعتماد به نفش آشنا می شوید. اگر دوست دارید که اعتماد به نفس خود را از طریق راهکارهای علمی و عملی افزایش دهید برنامه معرفی شده را به صورت رایگان دانلود کنید. استفاده از این نرم افزار سبب افزایش شادابی و کاهش استرس و فشارهای روانی می شود.

 


برای کاربران اینترنت Dial-up
نرم افزار Internet Cyclone با تنظیم نوع کانشکن مورد استفاده، سرعت اینترنت شما را افزایش می‌دهد. این برنامه با اکثر کانکشن‌ها سازگاری داشته و می‌تواند به راحتی با آن‌ها مطابقت پیدا کند. در حقیقت این نرم افزار نهایت سرعت را با سخت افزار و نرم افزارهای موجود روی رایانه برای کاربرانش فراهم می‌آورد. کاربرانی از اینترنت Dial-up استفاده می‌کنند با نصب Internet Cyclone می‌توانند شاهد افزایش چشمگیری در سرعت اینترنت شوند. البته ناگفته نماند که سرعت اینترنت شما تا حدی افزایش پیدا خواهد کرد و نباید انتظاری بیشتر داشته باشید.


عكاسی از ظریف ترین و زیباترین جلوه های هنری قرن اخیر است. عكس حافظ جذاب ترین خاطره ها و بهترین نمایشگر لحظات تلخ و شیرین ما است. 


عكاسی كه روزگاری حرفه ای سخت و دشوار به شمار می رفت ؛ امروزه در تمام شئون زندگی ما راه یافته است. من و شما بارها در برابر دوربین عكاسی قرار گرفته ایم و به دفعات از دیدن عكس های دوستان و تصاویر بدیع و دلپذیر طبیعت خاطرات لذتبخش و قابل تكرار گذشته را در دل زنده ساخته ایم. گاهی با دیدن یك عكس لبخندی بر لبانم نشسته و گاهی قطره اشكی بر صورتمان غلطیده است.




برای رایانه؛
امروزه رایانه‌ها، لپ تاپ، گوشی و تبلت‌ها کتابخوانی را بسیار رایج و عمومی‌تر کرده‌اند. به طوری که دیگر نیاز به حمل کتاب نیست و فقط کافی است گوشی و یا تبلت خود را همراه داشته باشید. فرمت رایج کتب الکترونیک معمولا PDF هستند، اما در این میان برخی کتب الکترونیک هستند که با فرمت‌های دیگر مانند ePUB می‌باشند و مطالعه را در تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند کمی سخت‌تر می‌کنند.





Aidfile Recovery براي رايانه؛
نرم افزار Aidfile Recovery در بازیابی فایل‌های پاک شده با حجم بالا بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند، به طوری که در سریعترین زمان ممکن شما می‌توانید به فایل‌های پاک شده خود دسترسی داشته باشید. مواردی که این برنامه قابلیت بازیابی آن‌ها را دارد شامل: اطلاعات پاک شده معمولی، فرمت شده، خراب شده است که می‌تواند به آسانی آن‌ها را به حالت قبل بازگرداند. رابط کاربری ساده این برنامه شما از سردرگمی به دور نگه می‌دارد.





برای رایانه؛
حتی یک مترجم حرفه ای هم برای ترجمه متون نیاز به زمانی قابل توجه نسبت به میزان متن دارد و غالبا مترجم ها نمی توانند به تمامی زبان های دنیا مسلط باشند ولی شما می توانید با نصب این نرم افزار QTranslate بر روی رایانه خود تمامی زبان های دنیا را به هر زبانی که می خواهید در کمترین زمان ممکن ترجمه کنید، البته برای استفاده از این نرم افزار باید حتما به اینترنت دسترسی داشته باشید. شاید برای شما این سوال پیش آید که چرا از نرم افزار آنلاین استفاده کنیم و از خود سایت های مترجم استفاده نکنیم؟ برای پاسخ به این سوال می توان جواب های گوناگونی داد ولی از مزیت های نرم افزار نسبت به سایت های مترجم می توان به مواردی چون: پشتیبانی کامل از زبان فارسی، پیشتیبانی از سایت های مترجم متون (مترجم گوگل، مترجم یاهو، مترجم مایکروسافت) اشاره کرد.




ویژه اندرویدی ها؛
اگر آدم شادی در محل کارتان نیستید و از کارتان لذت نمی برید و به دنبال رازهای شاد بودن می گردید ، این برنامه Raz Shad Boodan مناسب شما است و به کمک آن می توانید شادی و نشاط را وارد محل کارتان کنید. درون برنامه 17 راهکار و ترفند علمی گنجانده شده است که استفاده از هر یک موارد ذکر شده سبب افزایش شادابی شما در محل کار می شود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا، استفاده از منابع علمی، امکان دسترسی به اینترنت و ... اشاره کرد.

 






گردآوری از: سالار واعظی

دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری





همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار