"یکتا ناصر":

"جاده قدیم" سریال مناسبتی شبکه 3 شد/ خیلی با ستاره بودن موافق نیستم

"جاده قدیم"امروز در یکی از لوکیشن‌های تهران کلید می‌خورد.

یکتا ناصر، بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به حضورش در "جاده قدیم" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: امروز"جاده قدیم" کلید می‌خورد و من در نقش یک دختر روستایی که به تهران می‌آید با این مجموعه همکاری خواهم داشت.

وی افزود: معتقدم"جاده قدیم" با توجه با فیلمنامه متفاوت و جذاب آن بتواند به نسبت دیگر کارهایی که به من پیشنهاد شده در ذهن مخاطبان بماند.

ناصر درباره‌ی نقش خود در"جاده قدیم" و محور اصلی داستان گفت: سه دختر روستایی به تهران خواهند آمد که من ایفاگر نقش یکی از دخترها هستم که اتفاقات  بسیاری پیرامون او شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به"دختران حوا" و حضور مجدد در یک مجموعه تلویزیونی، تصریح کرد: حضورم در"جاده قدیم" به مراتب متفاوت از"دختران حوا" خواهد بود و مخاطبان با یک طنز و موقعیت خاصی روبه‌روهستند.

*بیشتر اعتبار هنرمندان از تلویزیون است

ناصر با اشاره به حضور ستاره‌های سینما در تلویزیون، اظهار داشت: خیلی با ستاره بودن موافق نیستم. در حال حاضر بیشتر هنرمندان با توجه به توانایی خود در آثاری متفاوت حضور خواهند داشت، و این‌که ستاره‌ای بودن نباید در تلویزیون فعالیت کند را قبول ندارم.

وی افزود: بخشی از شهرت و یا محبوبیت هنرمندان به همکاری آنان با تلویزیون برمی‌گردد. به این دلیل که مخاطبان بیشتری به تماشای یک اثر خواهند نشست و این امر را یک تعامل دو طرفه می‌دانم. این بازیگر کشورمان ادامه داد:"جاده قدیم" سریال مناسبتی شبکه 3 سیما خواهند بود که امروز کلید می‌خورد.

ناصر خاطرنشان کرد:"جاده قدیم" با توجه به سختی کاری که تیم پشت صحنه و جلوی دوربین در پیش رو دارند امیدوارم کاری ماندگار شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار