علیخانی: همدل بودیم/ کادر فنی به ما آرامش داد

پاسور تیم والیبال بانوان متین همدلی و آرامشی ای که کادر فنی به بازیکنان داد را عاملی برای پیروزی برابر نماینده ویتنام دانست.

به گزارش شبنم علیخانی گروه ورزشی باشگاه  خبرنگاران، درباره بازی تیمش مقابل ویتنام اظهار داشت: تیمی که امسال در این دوره از رقابت ها حضور داشت نسبت به سال های گذشته از همدلی بسیار زیادی برخوردار بود و مهمترین عاملی که باعث موفقیت ما در این بازی شد ، همدلی بین بازیکنان و روحیه ای بود که کادرفنی به ما می داد و من از خانم صدیقی و کادرفنی تشکر می کنم که این حمایت و آرامش  را به ما دادند.

وی ادامه داد: در این بازی ضعف و اشتباهاتی که در بازی های قبلی خود مرتکب شده بودیم را تکرار نکردیم و از موقعیت های به دست آورده بیشترین استفاده کردیم و نتیجه بازی را از آن خود کردیم. این درحالی است که ایران هیچگاه نتوانسته بود تیم اصلی ویتنام را شکست دهد تنها سال 2012 که این تیم با ترکیب جوانان خود به این رقابت ها آمده بود از ایران شکست خورده بود.
پاسور تیم متین اضافه کرد: من از بازی خود مقابل ویتنام تا 70 درصد راضی بودم اما بهتر ازاین ها هم می توانستیم کار کنیم و با نتیجه 3 بر یک پیروز شویم. باید بگویم اگر مسئولان کمی بیشتر از این ها به ما اهمیت دهند و مسابقات تدارکاتی برایمان بگذارند می توانیم در رقابت های بین المللی نتیجه بگیریم. امیدوارم امسال اسپانسرهای بیشتری در لیگ داشته باشیم چون یک تیم ملی قوی به یک لیگ قدرتمند نیازمند است.
 
 این بازیکن تیم متین درباره این که تشویق تماشاگران تایلندی در روند بازی آن ها تاثیری داشته است؟ گفت: تایلندی ها ایرانی ها را همیشه دوست داشته اند اما شاید یکی از دلایلی که امروز بیشتر مورد تشویق تایلندی ها قرار گرفتیم این بود که تیم تایلند مقابل ویتنام شکست خورده بود. با توجه به تشویق  تایلندی ها در زمان مسابقه احساس میزبانی داشتیم.
 
علیخانی خاطرنشان کرد: در ادامه مسیر کار آسانی را در پیش نداریم و باید با چین روبرو بشویم در حالی که این تیم یکی از ابرقدرت های جهان است و باید بازی خوبی را مقابل این تیم داشته باشیم. معتقدم اگر کم اشتباه تر از بازی مقابل ویتنام  این بار برابر چین ظاهر شویم ، می توانیم عملکرد رضایت بخشی برابر این تیم داشته باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: علیخانی ، والیبال ، پاسور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار