اجرای پیاده راه سازی چهار راه حسن آباد تا میدان بهارستان

نشست هم اندیشی شهرداری منطقه 12 با سازمان زیباسازی شهر تهران با حضور شهردار، قائم مقام و جمعی از مدیران این منطقه، مدیر عامل، کارشناسان و مشاورین سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران، در این نشست هم‌اندیشی که به منظور ساماندهی میادین‌، پیاده راه‌ها و همچنین جداره‌سازی برگزار شد‌، مهندس علی‌محمد نژاد شهردار این منطقه در سخنانی با اشاره به اینکه منطقه 12 با سرمایه‌های بی‌شمار فرهنگی‌، اجتماعی و تاریخی قابلیت بسیار زیادی در هویت بخشی شهر را دارد‌، به سیاست شهرداری تهران در این دوره مدیریت‌، مبنی بر احیاء شهر اشاره کرد و گفت : باید در راستای منویات شهردار تهران مبنی بر تبدیل منطقه 12 به نگین شهر تهران قدم برداریم.
 
وی گفت : در همین راستا، تغییر و تحول در محلات قدیمی عودلاجان و هرندی و ارائه امتیازات ویژه به شهروندان و بخش خصوصی باعث رفع وضعیت نامناسب این محلات و رونق ساخت و ساز شده است.
 
شهردار منطقه 12 همچنین پیاده راه‌سازی چهار راه حسن آباد تا میدان بهارستان را اهتمام مهم منطقه و سازمان زیباسازی خواند و گفت‌: در بحث ساماندهی میادین‌، جداره‌سازی و پیاده راه‌ها که موجب تحول در منطقه می‌شود نیازمند برنامه‌ریزی سریع‌، دقیق و صحیح می‌باشیم.
 
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران نیز در این نشست با اشاره به ویژگیهای هویتی و تاریخی منطقه 2 ، همدلی و وفاق بین جامعه فرهنگی و هنری نسبت به این منطقه، آماده بودن طرحها و برنامه‌های متحول کننده به همراه فکر مدیریتی و اراده مدیریت شهری و همچنین آمادگی نهادهای غیر دولتی را از ویژگی‌های مهم در باز زنده‌سازی منطقه 12 خواند و با اشاره به اینکه توسعه پایدار بدون توجه به عوامل انسانی شکل نمی‌گیرد‌، بر توجه ویژه به نقش اصناف و شهروندان ساکن در محل و همچنین بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها، تقسیم کار دقیق و درست بین بخشهای مختلف تاکید کرد.
 
وی همچنین اظهار امیدواری کرد: با تشکیل کمیته‌ای مشترک و اجرای پروژه‌های مختلف در بحث میادین‌، پیاده راه‌ها و جداره سازی که طرح‌های آن آماده است و همکاری منطقه شاهد تحول مورد نظر شهردار تهران در منطقه 12 باشیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار