تماس کلاهبرداران با متقاضیان یارانه‌ها

رییس پلیس فتا استان خراسان شمالی در خصوص پیامک ها و تماس های کلاهبرداران در رابطه با ثبت نام یارانه ها به شهروندان هشدار داد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ سرگرد"سهیل خاکشور" ضمن بیان این خبر گفت: در راستای اجرایی شدن مرحله دوم هدفمند سازی یارانه‌ها و اتمام ثبت نام متقاضیان استفاده از یارانه نقدی، احتمال سوء استفاده کلاهبرداران و افراد سودجو از هموطنان در قالب ارسال پیامک وجود دارد.

وی افزود: افراد شیاد و کلاهبردار با ارسال پیامک‌هایی مبنی بر اینکه اطلاعات شما در سامانه ثبت نشده لذا سریعاً اطلاعات مورد نیاز را اعلام یا پیامک کنید تا نسبت به ثبت نام شما اقدام شود سپس از آن طریق و در یک فرصت مناسب اقدام به کلاهبرداری می کنند.

رییس پلیس فتا استان خراسان شمالی از شهروندانی که در ثبت نام مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها به توصیه های پلیس توجه داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

سرگرد"خاکشور" از شهروندان خواست از پاسخ به چنین پیامک ها و تماس های مشکوک جداً خودداری کرده و در صورت مشاهده به چنین موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش تماس با ما گزارش کنند.

منبع: پلیس فتا

 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
سلام.یارانه.سهام.عدالتم.مشهیتی.سهم.بنزینم.
آخرین اخبار