مشهد/

آغاز به کار دوازدهمین همایش نشریات دانشجویی در مشهد

دوازدهمین همایش نمایندگان مدیران مسوول نشریات دانشجویی کشور با حضور 300 نفر از مدیران مسوول و کارشناسان نشریات دانشجویی سراسر کشوردر مشهد آغاز به کار کرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد مدیر کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم افتتاح این همایش گفت: در این همایش سه روزه سه مدیران مسوول و کارشناسان نشریات دانشجویی در کارگاههای آموزشی با موضوعات خبرنویسی و گزارش نویسی، مدیریت نشریه دانشجویی و سایبرژورنالیسم شرکت می کنند.

حسین میرزایی با اشاره به حمایت های لازم وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری از نشریات دانشجویی افزود: امسال سرانه ای برای همه نشریات دانشجویی در دانشگاه های سراسر کشور از سوی این وزارتخانه در نظر گرفته و ابلاغ شده است که در طول سال استمرار خواهد داشت.

وی بیان کرد: امسال از تمام ایده های ابتکاری دانشجویان در برنامه ریزی ها برای توسعه نشریات دانشجویی استقبال می کنیم.

سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد نیز در این همایش گفت: در حال حاضر تولید یک نشریه دانشجویی بسیار دشوار است و تنها انگیزه بالا باعث می شود که فردی پیگیر مجوز دریافت نشریه شود.

محمد کافی اظهار داشت: معاونت فرهنگی وزارت علوم تلاش بسیار دارد تا از نشریات دانشجویی حمایت لازم صورت گیرد و متعاقب آن در دانشگاه فردوسی نیز این رویه دنبال می شود.

وی بیان کرد: توجه به برنامه های فرهنگی و فوق برنامه باعث می شود که طی دوران تحصیل فرصت انتشار ارزش ها، افکار و عقاید برای همه دانشجویان فراهم شود.

وی با تشکر از معاونت امور فرهنگی وزارت علوم اظهار امیدواری کرد بار دیگر این وزارتخانه، دانشگاه فردوسی را مورد عنایت قرار داده و موجبات برگزاری این همایش ها را در مشهد مقدس فراهم کند.

انتهای پیام//س

برچسب ها: همایش ، دانشجویی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.