تسلط کامل ارتش سوريه به يک منطقه ديگر در حلب

ارتش سوریه کنترل خود را بر یک منطقه راهبردی دیگر در حومه حلب تثبیت کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ،ارتش سوریه کنترل خود را بر یک منطقه راهبردی دیگر در حومه حلب تثبیت کرد.

 گروه خبری شبکه سوریه پس از تثبیت کنترل ارتش سوریه بر منطقه «  کارخانجات آرد»  واقع در بین شیخ زیات و طعانه در جاده شیخ نجار در حومه حلب، گزارشی را از ویرانی‌ها و خرابی هایی که تروریست ها در این منطقه به بار آورده اند تهیه کرد.

شادی حلوه خبرنگار شبکه سوریه در حلب در گزارشی گفت یک منطقه راهبردی جدید در فهرست مناطقی قرار گرفت که به کنترل ارتش عربی سوریه در آمده است و استحکاماتی که باندهای تروریستی ایجاد کرده بودند مانع پیروزی ارتش سوریه نشد.

اینجا منطقه کارخانجات آرد است که به موقعیت راهبردی اهمیت دارد و بین روستای شیخ زیات و طعانه قرار گرفته است و به صورت مسقیم بر منطقه سوم صنعتی اشراف دارد.

حلوه گفت ما اکنون در حدود 800 متری منطقه سوم صنعتی قرار داریم که همچنان صحنه درگیری بین نیروهای سوری و تروریست هاست.

حلوه سپس با اشاره به استحکاماتی که تروریست ها ایجاد کرده‌اند گفت آن‌ها تونل ها و کانال‌هایی برای جلوگیری از پیشروی ارتش سوریه ایجاد کرده‌اند اما به گورستان آن ها تبدیل شده است.

حلوه با عبور از داخل یکی از این تونل ها به بمب های با وزن های بزرگی اشاره کرد که تروریست ها برای منفجر کردن یکی از کارخانه های آرد آماده کرده بودند.

یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت :« ما در منطقه کارخانجات آرد هستیم که ارتش عربی سوریه توانست به لطف پایداری اش از دست تروریست های مسلح آزاد کند این منطقه دارای اهمیت راهبردی است و خط مقدم دفاعی باندهای تروریستی محسوب می شود اما به لطف پایداری نیروهای ارتش توانستیم آن را پاکسازی کنیم.»

حلوه گفت تروریست ها هر جا که می روند آنجا را ویران می کنند و کارگاه‌ها و کارخانجاتی که در آنها مواد غذایی تولید می شد به مقرها و مخفیگاه های تروریست ها تبدیل شده است تا طرح‌های جنایتکارانه خود را اجرا کنند.

حلوه با اشاره به مسجدی که در حملات تروریست ها ویران شده است گفت هیچ جایی از اقدامات تروریستی آنها حتی مکان های عبادت در امان نیست .



انتهای پیام/
برچسب ها: تسلط ، کامل ، ارتش ، سوریه ، منطقه ، حلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار