معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی :

برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری "نمایشگاه بین المللی کتاب" تهران انجام شده است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیست و هفتمین "نمایشگاه بین المللی کتاب" تهران، امسال باشکوه برگزار می شود.

 به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛ علی اصغر کاراندیش با تشریح اقدامات انجام شده برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران که از 10 تا 20 اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برپا می شود، افزود: با موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای سیاست این وزارتخانه برای واگذاری امور به بخش خصوصی و مشارکت مردمی ، مقرر شده است بخشی از فعالیت‌های اجرائی این نمایشگاه ، به ناشران و اهالی کتاب سپرده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: با توجه به برنامه های توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در تلاش هستیم تا بصورت همزمان و یا پس از برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در تهران ، نمایشگاههای کوچکی نیز در نقاط مختلف کشور برپا شود، که با این اقدام همه مردم در استان‌های کشور نیز می توانند با تازه های نشر و آثار نویسندگان آشنا شوند.

علی اصغر کاراندیش با اشاره به مکان برگزاری نمایشگاه کتاب در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران، گفت:امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده و اختصاص اعتبارات مناسب در سالهای آینده بتوانیم محل خوب و دائمی برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران احداث نمائیم.

معان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسعه مراکز فرهنگی ویژه کتاب و حمایت از چاپ و نشر را از دیگر برنامه های این وزارتخانه برای توسعه موضوع کتاب و کتابخوانی در کشور اعلام کرد و افزود: در قانون بودجه سال جاری توسط دولت محترم، ردیف های مناسب اعتباری در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار