کارنی:استادیوم‌های ایران همواره پر از تماشاگر بوده است

نماینده بازرسان AFC با حضور در نشست بررسی امکانات ایران برای میزبانی رقابتهای فوتبال جام ملتهای آسیا در سال 2019 دقایقی را صحبت کرد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، چیتان کیم کارنی از کشور هند که در این نشست حضور داست، گفت: پس از اینکه ریاست جدید AFC کار را به دست گرفت و تغییرادر این کنفدراسیون صورت گرفت  و در پی آن قرار شد مراحل گرفتن میزبانی به چند مرحله تغییر و  در نهایت این تغییرات در بررسی شرایط کشورها برای جام ملت‌های 2019 اعمال شود. ایران تاکنون میزبانی‌های زیادی گرفته و خاطره خوبی از خودش در تورنمنت‌های مختلف در ذهن‌ها بر جای گذاشته است.

وی افزود: تماشاگران ایرانی شور و اشتیاق وافر خودشان را به فوتبال نشان داده‌اند و نمونه آن برگزاری لیگ قهرمانان آسیاست که استادیوم‌های ایران همواره پر از تماشاگر بوده است. در حال حاضر 4 کشور برای میزبانی اعلام آمادگی کرده‌اند. ما تاکنون تایلند و امارات را مورد بازدید قرار داده‌ایم و بعد از ایران به عربستان می‌رویم. هر کشوری که ما برای بازدید می‌رویم از ما انتظارات زیادی دارند اما همکارانم که به ایران آمده‌اند هر کدام در نقش‌های مختلف تخصص زیادی دارند و گزارش‌هایشان را به AFC می‌دهند تا آن‌ها تصمیم لازم را بگیرند.

وی در پایان گفت: از این فرصت استفاده کرده و آرزوی بهترین‌ها را برای ایران در جام جهانی برزیل دارم و آرزو می‌کنم ایران با صعودش از مرحله گروهی افتخار بزرگی برای فوتبال ایران بیاورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار