آیتم‌های جدید برنامه‌"بچه‌های ایران"

برنامه‌ی بچه‌های ایران با تغییر در آیتم‌های مختلف خود، مهمان‌خانه‌های ایرانیان و فارسی زبانان می‌شود.

محمود سلامیان، تهیه کننده برنامه"بچه‌های ایران" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:بچه‌های ایران"برای مخاطب کودک و نوجوان تهیه و تولید شده که در روزهای شنبه و یکشنبه ساعت 12:45 و بقیه روزها ساعت17:30 از شبکه جام جم پخش می‌شود.

وی با اشاره به تغییر در آیتم های این برنامه اظهار داشت:آیتم "پاتوق ورزشی" بیشتر با رویکرد جام جهانی اجرا می‌شود.

و آیتم جدید"چه خبر از کجا" جایگزین آیتم "گلچین نشریه‌ها"شده است.

وی بیان کرد: آیتم جدید"کارگاه عکاسی" به آموزش درست عکاسی آماتوری و نیمه حرفه‌ای می‌پردازد و هم‌چنین در این بخش عکس‌های معروف دنیا نیز مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در آیتم جدید"کارگاه خلاقیت" در نگاه کلی به آموزش صنایع و وسایل دستی خلاقانه مثل جواهرات واشیاء تزئینی می‌پردازد، تأکید کرد: یک بخش جدید کودک با عنوا"دستت درد نکنه" به برنامه اضافه شده که در این آیتم با تیم اجرایی و دکور مجزا به ضرب‌ المثل‌ها و کاربرد امروز‌ی آن‌ها می‌پردازد.

سلامیان گفت: در برنامه"بچه‌های ایران"  5 کلیپ انیمیشن جدید با فرمت نو با صدای"مل مل" و یک شخصیت کودک دیگر تولید شده که به زودی پخش خواهد شد. همچنین 5 کلیپ جدید هم در بخش نوجوان با ابتکار در فرمت و اجرا تولید شده که به مخاطبان ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه با‌ آیتم‌های متنوعی به مخاطبان ارائه می‌شود که فرشاد حسن‌پور، امیر عباس خلیلی، رامتین چیت سازان، هادی خضاب، حسین اکبری و محسن مجیدی از مجریان این برنامه هستند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار