سردار حجازی:

عاقبت صدام درسی برای همه طرفداران باطل است

معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عاقبت صدام علی‌رغم حمایت بسیاری از قدرت‌ها از او درسی برای همه طرفداران باطل است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتيپ پاسدار "سيدمحمد حجازی" معاون آماد، پشتيباني و تحقيقات صنعتي ستاد کل نيروهاي مسلح در مراسم بزرگداشت ۴هزار شهید آماد و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح، ضمن تقدیر از تشکیل یادواره‌ شهدا در بین دانشجویان و مسوولان نیروهای مسلح اظهار کرد: در تاریخ حق و باطل همواره با شیوه‌های متفاوت و جلوه‌های گوناگون در برابر هم صف‌آرایی دارند.

وی افزود: جریان باطل، جریان زیاده‌خواه، قدرت‌طلب و ظالم است و در مقابل جریان حق، عدالت‌خواه، پاک، مومن و دارای توکل به خدا است.

معاون ستادکل نیروهای مسلح اضافه کرد: در تاریخ، زمانی گروه حق شاید اندک و قلیل بودند، اما به اذن الهی پیروزی در ‌‌نهایت با آن‌ها بوده است؛ چنانکه به فرموده حضرت امام خمینی(ره) مأمور به تکلیف هستیم و خدا نیز در انجام کار ما را همراهی می‌کند.

سردار حجازی تصریح کرد: ما هم‌چون مولای خود امام حسین(ع) در صورت شهادت هم پیروز میدان هستیم.

وی با اشاره به مجاهدت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، تاکید کرد: عاقبت صدام علی‌رغم حمایت بسیاری از قدرت‌ها از او درسی برای همه طرفداران باطل است.

یادآور می‌شود، در این مراسم که در دانشگاه افسری امام حسین(ع) برگزار شد، علاوه بر سردار حجازی، سردار دریادار مرتضی صفاری" فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، امیر "فولادی" فرمانده دانشگاه امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش و جمعی از مدیران دانشگاه علوم انتظامی امین نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۷:۲۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام ای امام زمان (عج) به فریاد ما برس
آخرین اخبار