رسانه‌های خبری در ایتالیا:

دیگر هیچ کس از موفقیت والیبال پروجا شگفت زده نمی‌شود

تیم والیبال پروجا در دومین بازی از سری رقابت‌های فینال والیبال ایتالیا با نتیجه سه بر دو مقابل حریف قدرتمندش، ماچراتا‌ به پیروزی رسید.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم والیبال پروجا در دومین مسابقه از سری رقابت‌های فینال والیبال ایتالیا توانست شکست بازی نخست خود را مقابل تیم ماچرا‌تا جبران کرده و توانست به پیروزی ارزشمندی دست یابد.
 
 سالن اوانجلستی‌ همچنان با حضور پر شور و بسیار زیاد هواداران پروجا همراه بوده و به گفته برخی رسانه‌های خبری بیش از پنج هزار نفر برای حمایت از تیم مورد علاقه‌ شان در این سالن حاضر شده بودند با توجه به آمار و ارقام منتشر تیم پروجا در مقایسه با بازی نخست خیلی خوب و جالب توجه ظاهر شده و توانست در مقایسه با حریف با اقتدار بیشتری پیش رود.
 
در این مسابقه تیم ماچراتا‌ مرتکب سی و هشت اشتباه شد که با توجه به سابقه این تیم و درخششی که در سال‌های اخیر داشته این آمار قابل قبول نبوده و تا حدی شگفت انگیز است.
 
حضور موفق پائولوچی‌ در کنار آتاناسیوویچ‌ و همچنین نمایش میتیچ‌ خیلی خوب توانست زمینه را برای موفقیت پروجا فراهم کند.
 
الکساندر‌ آتانا‌سیوویچ‌ در این مسابقه بهترین باز‌یکن میدان بود او در حمله و زدن ضربات سرویس به خوبی پیش رفته و توانست حریف را تحت فشار خود قرار دهد این بازیکن در لحظات کلیدی مسابقه هم خیلی خوب پیش رفت و توانست امتیاز زیادی برای  تیمش کسب کند.
 
کواچ‌ در این مسابقه هم بدون هیچ تغییری در ترکیب مورد نظر خود پیش رفت ولی با توجه به مطالعات بسیار دقیقی که انجام داده بود توانست از اشتباهات ماچراتا نهایت استفاده و بهره برداری را داشته باشد.

رسانه‌های خبری در ایتالیا عملکرد پروجا را بسیارخوب و تحسین برانگیز اعلام کرده و در گزارشهای خود نوشتند که دیگر نباید از عملکرد این تیم دچار شگفتی شد!



پروجا تیمی است که توانسته از بازیکنان خود به بهترین نحو ممکن استفاده کرده و توانسته شرایطی را تعریف کند که در سخت‌ترین و بدترین موقعیت با توان بالا حرکت کرده و کنترل بازی را از دست دهد.

جولیانی سرمربی تیم ماچراتا درپایان بازی اعتراف کرد که تیمش دراین مسابقه بسیار پر اشتباه ظاهر شده است. استفانو رچینه مدیر ورزشی باشگاه ماچراتا هم در رابطه با این مسابقه گفت: پروجا یک تیم بسیار قوی و منحصر به فرد است و ما پیش بینی می‌کردیم که این تیم درمقایسه با بازی نخست بسیار متفاوت پیش رود.

انگیزه این تیم برای کسب پیروزی و موفقیت بسیار بالاست و همین موضوع شرایط را برای موفقیت آن خیلی خوب فراهم می‌کند.

آندره‌ا جووی لیبروی تیم فوتبال پروجا هم بعد از این مسابقه با ابراز خرسندی ازکسب پیروزی گفت: مسابقه‌ای خیلی خوب وکاملاً زیبا بود. ما همگی خوشحال بودیم که درکنار هوادارانمان حضور داشته و دومین بازی فینال را برگزار می‌کنیم. حضور هواداران و حمایت‌هایشان باعث شد تا سختی‌های این مسابقه برای ما آسان شود.

در تلاش هستیم همانطور که در مقابل تیم پیاچنتزا درمرحله پلی آف ظاهر شدیم در بازی مقابل تیم ماچراتا هم موفق به کسب پیروزی شویم. حالا خود را برای مسابقه سوم آماده می کنیم. مسابقه بعدی نبرد دیگری برایمان خواهد بود و سختی‌های زیادی به دنبال خواهد داشت ولی تیم پروجا تلاش خواهد کرد تا در بازی سوم هم موفق به کسب نتیجه موردنظر شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کواچ ، ماچراتا ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار