رئیس شورای عالی کار استان فارس گفت: کارگران که بالغ بر 90 درصد از استفاده کنندگان خدمات پزشک خانواده را تشکیل می‌دهند، خواستار توقف این طرح در استان فارس هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، مهرزاد مویدی دوشنبه 8 اردیبهشت در همایش بزرگداشت روز کارگر در شیراز افزود: آقای دکتر ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی در نمازجمعه شیراز اعلام کرده‌اند که دارو در قالب پزشک خانواده رایگان است، من حاضر با ایشان این موضوع را پیگیری و تست کنیم،‌ این مطلب درست نیست.

وی با تاکید براینکه جامعه‌ی کارگری استان فارس از طلا گشتن پشیمان گشته، مرحمت فرموده ما را مس کنید، خاطرنشان کرد: از نمایندگان محترم فارس در مجلس و از مسئولان ارشد استان خواستار پیگیری این موضوع و ساماندهی طرح پزشک خانواده هستیم.

موید تعطیلی برخی صنایع از جمله کارخانه آزمایش مرودشت و پرداخت نشدن بخشی از مطالبات کارگران آی‌تی‌آی را از مطالبات جدی استان دانست و گفت: اعتقاد دارم که دولت یازدهم به‌جد پیگیر موضوع اشتغال است و نمی‌خواهد اشتغال را تنها در آمارها بلکه در عمل، بهبود بخشد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ارائه آمارهای درست از میزان اشتغال در فارس و کشور باشیم.

رئیس شورای‌عالی کار استان فارس با اشاره به مباحث طرح شده در خصوص تغییر بیمه‌های تامین اجتماعی، خواستار توجه جدی‌تر به مسائل بیمه‌ای و درمانی کارگران به‌ عنوان زحمت‌کش‌ترین اقشار جامعه شد.

انتهای پیام /م
منبع: ایسنا
برچسب ها: اراک ، پزشک ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.