با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی و مدیرعامل خانه تئاتر؛

نخستین جشنواره کانون نمایشگران خیابانی خانه تئاتر افتتاح شد

نخستین جشنواره کانون نمایشگران خیابانی خانه تئاتر،با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی،مدیرعامل خانه تئاتر،رئیس مجموعه تئاترشهر و جمعی از هنرمندان بعدازظهر روز گذشته،7 اردیبهشت ماه،رسما کار خود را آغاز کرد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ نخستین جشنواره کانون نمایشگران خیابانی خانه تئاتر، با حضور حسین طاهری، مدیرکل هنرهای نمایشی، ایرج راد مدیرعامل خانه تئاتر، اتابک نادری رئیس مجموعه تئاترشهر و جمعی از هنرمندان بعدازظهر روز گذشته، 7 اردیبهشت ماه، رسما کار خود را آغاز کرد.

در بخش آغازین افتتاحیه این جشنواره، که یکشنبه، 7 اردیبهشت ماه، ساعت 18 در مقابل مجموعه تئاترشهر برگزار شد، نمایش خیابانی به نام "تغییر کاربری" بر اساس منظومه "بیژن و منیژه" به کارگردانی رضا منصوری و بازی کاظم عین علی اجرا شد.

همچنین در ادامه این مراسم با حضور هنرمندان و علاقه مندان از پوستر نخستین جشنواره کانون نمایشگران خیابانی خانه تئاتر رونمایی شد و حسین طاهری، ایرج راد، اتابک نادری، محمدعلی ساربان و محمود فرهنگ هر یک پوستر جشنواره را امضا کردند.

بخش پایانی این مراسم با روشن کردن فانوس هایی منقش به نوشته تئاتر خیابانی محیطی همراه بود و در ادامه با حضور رضا ناجی بازیگر سینما و به همت شهرداری منطقه 11 و مدیریت پارک دانشجو، درخت زیتونی نیز به رسم هر ساله این انجمن و به مناسبت این روز کاشته شد.

گفتنی است، نخستین جشنواره کانون نمایشگران خیابانی خانه تئاتر از امروز، 8 اردیبهشت ماه، ساعت 16 در محوطه باز خانه هنرمندان ایران و حوزه هنری طبق جدول زمانبندی، آغاز می شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار