قم/

شیوه اجرای مالیات برا ارزش افزوده مشکل اساسی تولیدکنندگان است

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان قم گفت: شیوه اجرای مالیات بر ارزش افزوده، مشکل دیگری است که گریبانگیر تولید شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از قم، ابوالفضل خاکی که در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: ایشان درباره اتاق بازرگانی فرمودند که صدای اتاق بسیار ضعیف است و از سوی دیگر اتاق بازرگانی باید کمک کند تا دولت از باتلاق یارانه ها در بیاید.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان قم افزود: در زمینه تولید هر روز با یک مشکل جدید روبرو هستیم این در حالی است که یکی از اولویت های نخست دولت آقای روحانی، کمک به تولید بود اما بانک ها به دستورات دولت عمل نکردند و ال سی را کمتر از 130 درصد باز نمی کنند.

خاکی خاطرنشان کرد: سال گذشته قرار بود 400 میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های معرفی شده قم پرداخت شود که تنها 36 میلیارد و 500 میلیون تومان پرداخت شد که حدود 9 درصد است.

رئیس اتاق بازرگانی قم تاکید کرد: شیوه اجرای مالیات بر ارزش افزوده، مشکل دیگری است که گریبانگیر تولید شده است و پول واحدهای تولیدی 6 ماه یا 10 ماه و با تاخیر پرداخت می شود که برای واحدها بسیار سخت است./ز


برچسب ها: قم ، اتاق ، بازرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.