سنندج/

آغاز طرح ممیزی املاک در ناحیه منفصل شهری نایسر

معاون شهرسازی و معماری شهرداری سنندج گفت: طرح ممیزی املاک در ناحیه منفصل شهری نایسر پس از اینکه این طرح در ناحیه منفصل ننله پایان یافت، آغاز شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، محمدی از جمع آوری اطلاعات دو هزار و 400 پلاک در ناحیه منفصل ننله خبر داد و گفت: در این مدت، اطلاعاتی مانند مشخصات فنی، سازه ای، نما، کروکی کامل، انشعاب، معابر، تیرهای چراغ برق و مشخصات مالک ثبت و جمع آوری شده است.

وی افزود: اطلاعات جمع آوری شده پس از تایید بر اساس کد نوسازی که تلفیقی از عدد ناحیه، عدد حوزه، عدد بلوک و شماره قطعه زمین است توسط سر ممیزان در نرم افزاری که به همین منظور تهیه شده درج شد.

محمدی مشاهده همزمان اطلاعات و نقشه املاک، سهولت در محاسبه و صدور عوراض نوسازی، مشاهده اطلاعات پرونده شهرسازی و عدم نیاز به مراجعه مداوم کارشناس به محل را بخشی از مزایای این طرح برشمرد.

وی افزود: امکان به روز کردن سریع نقشه از طریق گرد آوری اطلاعات، ایجاد بانک اطلاعاتی از پراکندگی،مکانیزه نمودن سیستم پاسخگویی به شهروندان در قبال اطلاعات در خواستی از دیگر مزایایی اجرای این طرح است.

وی گفت: از ابتدای اردیبهشت سال جاری اجرای طرح ممیزی املاک در ناحیه منفصل نایسر آغاز شده است.محمدی افزود: با توجه به حجم وسیع نایسر تعداد 28 نفر از کارکنان شهرداری در هشت اکیپ کاری اجرای این طرح را در این ناحیه را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: ممیز ، طرح ، املاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.