قم/ رئیس فدراسیون کوهنوردی خبر داد:

احداث ۱۵ خانه کوهنوردی در سراسر کشور

رئیس فدراسیون کوهنوردی گفت: احداث ۱۵ خانه کوهنوردی در قله‌های کوه‌های شناسایی شده در استان‌ها یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که موافقت آن را از وزارت ورزش و جوانان گرفته‌ایم و به دنبال اجرایی کردن آن هستیم.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران از قم، رضا زارعی در مجمع انتخابات هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قم که به منظور انتخاب رئیس جدید این هیئت ورزشی در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، گفت: احداث ۱۵ خانه کوهنوردی در قله‌های کوه‌های شناسایی شده در استان‌ها یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که موافقت آن را از وزارت ورزش و جوانان گرفته‌ایم و به دنبال اجرایی کردن آن هستیم. 

وی ادامه داد: همچنین قرار است دیواره مصنوعی سنگنوردی را در ۳۰ مرکز استان احداث کنیم که البته امیدوارم هر چه سریع‌تر بودجه این طرح از سوی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان اختصاص یابد. 

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشورمان افزود: ما تقویم سال ۱۳۹۳ را تدوین و تنظیم کرده و به هیئت‌های استانی ارسال کرده‌ایم و در آن برنامه‌های متنوعی را برای رشد و توسعه رشته ورزشی کوهنوردی و دیگر رشته‌های زیرمجموعه آن پیش بینی کرده‌ایم. 

با برگزاری مجمع انتخابات هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قم در حضور زارعی رئیس فدراسیون این رشته و جهان بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، مهدی مصطفی لو با ۱۶ رای اعضای مجمع برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیئت ورزشی انتخاب شد./س
برچسب ها: قم ، احداث ، خانه ، کوهنوردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.