آشتیانی: تا بحال 4 ، 5 نفر از پرسپولیسی‌ها توانسته‌اند رئیس فدراسیون فوتبال باشند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تا به حال 4 ، 5 نفر از پرسپولیسی‌ها توانسته‌اند رئیس فدراسیون فوتبال باشند که می‌توانستند در هیأت مدیره به پرسپولیس کمک کنند.

ابراهیم آشتیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مدتی بود که من هیأت مدیره پرسپولیس را بررسی می‌کردم حالا اگر کسی پرسپولیس را دوست دارد مثلاً وزیر یا معاون وزیر به عنوان عضو ویژه باید باشند، برای مثال می‌توان سفیر ترکیه که در زمان ما در ایران بود به عنوان عضو ویژه در هیئت مدیره گالاتاسرای ترکیه به این تیم خدمت می‌کرد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: هیات مدیره باید صددرصد پرسپولیس باشند حمید استیلی بازیکن و سرمربی پرسپولیس بوده حالا هم عضو هیات مدیره است، دکتر زادمهر هم پرسپولیسی است اما دندان پزشک. باید افرادی در هیات مدیره قرار بدهند که صددرصد وقتشان را برای این تیم پرطرفدار بگذارند.

وی ادامه داد: خود من هم استاد دانشگاه هستم و اگر پیشنهادی در مورد هیات مدیره پرسپولیس به من می‌دادند اصلاً نمی‌پذیرفتم زادمهر که یکی از دوستان خود من هم هست مقیم خارج است نمی‌دانم وقت آن را دارد که عضو هیات مدیره تیم پرسپولیس باشد یا نه.

پیشکسوت پرسپولیس اذعان داشت: خیلی خوشحال شدم وقتی فهمیدم که پنجعلی سرپرست تیم پرسپولیس شده، اصلاً تیم ما احتیاجی ندارد که از بیرون عضو هیات مدیره بیاورد تیم‌های بزرگی مانند بایرن از بازیکنان پیشکسوت خود برای هیات مدیره تیمشان انتخاب می‌کنند نسل ما پرسپولیس را درست کرد و ما جانمان را برای تیم پرسپولیس می‌گذاشتیم.

وی ادامه داد: 200 نفر از مجلس یا تاجر و ... عضو هیات مدیره پرسپولیس بودند چه کاری برای این تیم انجام داده‌اند البته فقط استیلی و زادمهر در این هیات مدیره پرسپولیسی هستند اما باید از کسی که این افراد را برای عضویت در هیات مدیره گذاشته انتقاد کرد و آنها می‌توانند در تصمیم‌شان تجدیدنظر بکنند.

آشتیانی ادامه داد: ما باید با دنیا پیش برویم و از آنها الگو بگیریم طرفداران تیم پرسپولیس خیلی زیادتر از رقیبمان استقلال بود اما با این کارهایشان تقریباً مساوی شده است، آنهایی که هیات مدیره باشگاه را گذاشته‌اند بروند تاریخچه پرسپولیس را بخوانند سپس هیات مدیره را انتخاب بکنند. هیات مدیره مغز باشگاه است باید کسی باشد که مشکلات بازیکنان و کادر فنی را بفهمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم که چطور از نام‌های بزرگی مانند دادکان، کلانی، بهزادی و ... گذشته‌اند پرسپولیس آنقدر ظرفیت دارد که نمی‌خواهد عضو هیات مدیره از بیرون بیاورد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تا به حال 4 ، 5 نفر از پرسپولیسی‌ها توانسته‌اند رئیس فدراسیون فوتبال باشند که می‌توانستند در هیأت مدیره به پرسپولیس کمک کنند.

 نماینده‌های مجلس هم با این همه گرفتاری چطور می‌توانند عضو هیات مدیره باشند اما با این همه تفاسیر آرزوی موفقیت برای پرسپولیس می‌کنم دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تقوی
۲۳:۰۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
به امید موفقیت پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۵۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعاتیم مانبایدهیات مدیره از بیرون بیاورد
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۲:۵۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
آقای آشتیانی راست گفتی
آخرین اخبار