دیدار بازرسان AFC با استاندار تهران

در ادامه بازدید بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا از شهرهای معرفی شده جهت اخذ میزبانی جام ملت های آسیا 2019 نمایندگان ای اف سی صبح امروز با حضور در استانداری با استاندار تهران گفت و گو کردند.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این دیدار سید حسین هاشمی -استاندار تهران با بیان اینکه ایرانیان در مهمان نوازی خوشنام می باشند،گفت: ایران پرجمعیت ترین کشور منطقه است و مردم ما به ورزش علاقه دارند.

امیدواریم شما نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا با نگاه کارشناسانه به مسائل نگاه کنید و واقعیت های کشور ما را در مورد فوتبال به هیات رئیسه ای اف سی منتقل کنند.

هاشمی با اشاره به جنگ تحمیلی هشت ساله در ایران گفت: دفاع مقدس موجب شد فاصله زیادی میان ورزش ایران با جهان بیفتند ولی در دولت یازدهم شخص رئیس جمهور تاکید بر خصوصی سازی ورزش دارند.

استاندار تهران در ادامه گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تیم های پرطرفدار در آسیا محسوب می شوند تا جایی که استادیوم 100 هزار نفری آزادی اگر 150 هزار نفر هم باشد باز هم کم می آورد.

در ادامه این دیدار نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: می دانیم مسئولان تهران گرفتاری و مشغله دارند ولی باید بگویم که موضوع فوتبال در ایران داغ داغ است و استقلال و پیروزی معروف هستند.

از استادیوم ها، هتل ها و امکانات شهری استانهای اصفهان، فارس و تهران بازدید کرده ایم و درحال تکمیل گزارش های خود هستیم.

استاندار تهران در پایان گفت : استانداری تهران تمامی حمایت های خود را از برگزاری این مسابقات انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، بازرسان ، آسیا ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.