اقبالی:شناگران ملی پوش سهمیه رقابت های پاراآسیایی را در ایران کسب می کنند

رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین از برگزاری اولین مرحله از اردوهای آمادگی تیم ملی برای شرکت در مسابقات پاراآسیایی کره جنوبی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد حسین اقبالی اعلام کرد : اولین مرحله از تمرینات تیم ملی با دعوت از 10 شناگر از استان های گیلان، خراسان رضوی، تهران و همدان،  از روز 12 اردیبهشت ماه در تهران آغاز شده و تا 17 اردیبهشت ادامه دارد. 

اقبالی با اشاره به مشخص شدن ترکیب نهایی تیم ملی گفت: با توجه به اینکه رقابت های انتخابی و رکوردگیری در چند مرحله برگزار شده، نفراتی که در نهایت به اولین اردو دعوت شده اند، ترکیب نهایی تیم نیز به شمار می روند.

رئیس انجمن شنا با اشاره به افزوده شدن دو کلاس پزشکی جدید به ترکیب تیم ملی گفت: تا کنون شناگری در کلاسهای S1  و S2 نداشتیم و در این مرحله از تمرینات این دو شناگر نیز در کلاس جدید به ترکیب تیم افزوده شدند و بر این اساس به غیر از کلاس S3، S4  و S7 در سایر کلاسهای پزشکی نماینده داریم.

وی پیرامون میزان آمادگی شناگران گفت: با توجه به اینکه شناگران در استانهای محل سکونت خود به صورت غیرمتمرکز تمرین می کردندو تمرینات آنها از طرف کادر فنی رصد می شد، از آمادگی خوبی برخوردارند  در طول 6 اردویی که تا زمان اعزام پیش بینی شده بر روی تکنیک ها و نیز آمادگی های روانی و انگیزشی تمرکز خواهیم داشت.

اقبالی در ادامه افزود: در کنار تمرینات دوره هایی ویژه مکمل های غذایی و دوپینگ برگزار می کنیم که پیش از این نیز مورد استقبال ورزشکاران قرار گرفته بود.

رئیس انجمن شنا با اشاره به کسب سهمیه های لازم برای مسابقات پاراآسیایی کره گفت: برای شرکت در این مسابقات نیازمند کسب سهمیه هستیم که با برگزاری یک دوره مسابقات که تیرماه در تهران و زیر نظر IPC برگزار خواهد شد، بدون نیاز به شرکت در مسابقات برون مرزی، می توانیم سهمیه های مورد نیاز را کسب کنیم.

وی در خصوص اقدامات کمیته فنی تصریح کرد: یکی از فعالیت های کمیته فنی، شناسایی رقبا و رکوردهای آنها  و آنالیز تکنیک هاست تا در مسابقات پاراآسیایی شناخت نسبی از حریفان داشته باشیم.

اسامی ملی پوشان دعوت شده به شرح زیر اعلام شده است : مهدی اکبری نژاد(گیلان)،  شاهین ایزدیار، رضاآذر شب، مازیارماضی، عرفان اسماعیلی، محمدرضا رهبری، علی نیکو حسین آبادی(خراسان رضوی) ،مصطفی جلیلی، درو زرگر(تهران)،علیرضا جلیلی(همدان) تمرینات تیم ملی شنا جانبازان و معلولین زیر نظر محمد حسین اقبالی، مجید نوروزی و مهدی ضیایی، مربیان تیم ملی از 12 تا 17 اردیبهشت ما در کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برپاست و  مجید شکوری نیز به عنوان نماینده فرهنگی در کنار ورزشکاران خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار