ترفندهای شبانه؛

فعال سازي Mark as read در جيميل

اگر با اين مشکل رو به رو هستيد، با ما همراه شويد تا نحوه فعال کردن دکمه مستقل Mark as read در جيميل را شرح دهيم.براي اين کار ابتدا به حساب کاربري جيميل خود وارد شويد و سپس روي گزينه تنظيمات يا settings کليک کنيد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، با توجه به اين که در دنياي امروز اغلب کاربران اينترنتي چند سيستم رايانه اي (لپ تاپ، گوشي و تبلت)براي چک کردن ايميل خود دارند ،گاهي با اين مشکل مواجه مي شوند که ايميل هاي خود را با يکي از اين دستگاه ها باز کرده اند اما وقتي با دستگاه ديگر ايميل شان را باز مي کنند، نامه هاي قبلي به صورت خوانده نشده و يا به عبارتي (unread) باقي مانده است.

اگر با اين مشکل رو به رو هستيد، با ما همراه شويد تا نحوه فعال کردن دکمه مستقل Mark as read در جيميل را شرح دهيم.براي اين کار ابتدا به حساب کاربري جيميل خود وارد شويد و سپس روي گزينه تنظيمات يا settings کليک کنيد. بعد از آن به زبانه labs برويد و سپس گزينه Mark as Read Button را پيدا و دکمه active را تيک دار کنيد.

حال در انتهاي صفحه دکمه save changes را بزنيد و سپس جيميل خود را دوباره راه اندازي کنيد. وقتي که راه اندازي انجام شد، کافي است براي ديدن تغييرات يکي از ايميل هايي راکه برايتان رسيده است ، انتخاب کنيد.

با انتخاب يک ايميل دکمه mark as read را در بالا مشاهده مي کنيد که مي توانيد به راحتي تعداد زيادي از ايميل ها را انتخاب کنيد و بعد اين دکمه را فشار دهيد تا در يک لحظه تمام ايميل ها به صورت خوانده شده در آيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار