واعظی:

برتری جوانان ایرانی در عرصه تکنولوژی و صنعت بر کسی پوشیده نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تجربه ثابت کرده جوانان ما هر زمان آموزش و امکانات داشته‌اند در بالاترین جایگاه‌ها قرار گرفته‌اند و برای کشور افتخارات زیادی درعرصه‌های علمی، اجتماعی و فرهنگی به همراه آورده‌اند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، محمود واعظی وزیر  ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم بزرگداشت مقام استاد شهید مطهری و تقدیر از استاد علی اکبر فرهنگی چهره ماندگار علوم ارتباطات که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد، ضمن تمجید از مقام شامخ استاد و معلم، گفت: معلمی جایگاه بسیار بزرگ و حرفه ای با ارزش است که با هیج امکانات مادی و معنوی قابل تعویض نیست.

واعظی اظهار داشت: استاد و معلم اگر کار خود را با تمام توان و به نحو احسنت انجام دهد یک نسل را احیاء کرده‌ است. اصولأ اگر در مدارس و دانشگاه‌ها آموزش به نحو اصولی صورت گیرد به طور قطع شاهد تحول بسیار بزرگی خواهیم بود که در آینده کشور بیشترین تاثیر و خود نمایی را خواهد داشت.

واعظی با یادآوری استعدادهای درخشان کشور افزود: در عرصه‌های تکنولوژی و صنعتی جوانان ایرانی چیزی از دیگران کم ندارند و برتریشان در همه عرصه ها علمی و فناوری بر کسی پوشیده نیست، تجربه ثابت کرده جوانان ما هر زمان آموزش و امکانات داشته‌اند در بالاترین جایگاه‌ها قرار گرفته‌اند و برای کشور افتخارات زیادی درعرصه‌های علمی، اجتماعی و فرهنگی به همراه آورده‌اند.

وی افزود: کشور عزیزمان ایران اسلامی از موهبت استعدهای درخشان برخوردار است و وظیفه ماست که جوانانمان را به جایگاهی که واقعأ بدان تعلق دارند برسانیم.

در ادامه مراسم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اهدای لوح از مقام گرانقدر استاد علی اکبر فرهنگی چهره ماندگار علوم ارتباطات تقدیر کرد.

گفتنی است، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از سال 1373 راه اندازی شد در این دانشگاه بیش از 6600 دانشجو مشغول به تحصیل در رشته های مهندسی معماری، برق و الکتریک، عمران، کامپیوتر، صنایع، طراحی صنعتی، محیط زیست، مدیریت با چهار گرایش هتلداری، جهانگردی ودولتی و حسابداری درمقاطع کارشناسی و پنج رشته کارشناسی ارشد در غرب تهران واقع شده است.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار