مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی"دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: هماهنگی میان نیروهای چهارگانه ارتش لازمه رسیدن به اهداف است ، انتخاب اعضای شورای مرکزی خانه احزاب پس از برگزاری مجمع عمومی ، باید به توان‌مندی‌های جوانان در فضای مجازی و سایبری کشور اهمیت داد/ تولید بیش از 300 وبلاگ دانشجویی در حوزه مطهری‌شناسی و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

پیچ و خم‌های احیای یک سازمان/ آیا احیا سازمان مدیریت به تنفس مجمع تشخیص نیاز دارد؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/14/2228357_321.jpg

نمایندگان مجلس، بویژه اعضای کمیسیون اجتماعی که به لحاظ بررسی ساختاری، طرح احیاء سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را در دستور کار دارند، تمایل چندانی به ارجاع این طرح به مجمع تشخیص مصلحت ندارند و می‌خواهند به هر نحو ممکن نظر مساعد شورای نگهبان را در این زمینه جلب کنند.

انحصارطلبی شرکتی که مانع تردد انفرادی زائران به عتبات عالیات می‌شود + تصاویر

سال‌هاست با برخی از همسایگان لغو روادید داریم و علی‌رغم اینکه شاهد هستیم این کشور‌ها شرایط باز برای بدآموزی و ناهنجاری‌های فرهنگی و ضد ارزش‌های اسلامی وجود دارد، ولی هیچ‌گونه محدودیتی برای تردد ایرانیان به این کشور‌ها را نداریم، اما برای سفر به جایی همچون عتبات عالیات که هنجارهای فرهنگی صفر است و فضای معنویت وجود دارد، از تردد انفرادی افراد جلوگیری می‌کنیم، واقعا جای تعجب دارد!

مخالفان و موافقان توافق ‍ژنو به کمیسیون امنیت ملی می‌روند

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بنا داریم همچنان موافقان و مخالفان توافق ژنو را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دعوت کنیم تا در مورد این موضوع به گفتگو بنشینند.

راکتور آب سنگین اراک باید طبق نقشه اصلی راه‌اندازی شود/منتظر اصلاحیه توافق‌ژنو هستیم

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در آستانه دور جدید مذاکرات هسته‌ای طی نامه‌ای خطاب به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه گفت: امیدواریم که جنابعالی و تیم مذاکره کننده بدانید که مردم غیور و جان بر کف ایران اسلامی فعالیت‌های این دور از مذاکرات را با جدیت تمام رصد خواهند کرد و منتظر انتشار اصلاحیه توافق ژنو در پایان این دور مذاکرات و عمل به بیانات صریح امامشان خواهند بود.

باید به توان‌مندی‌های جوانان در فضای مجازی و سایبری کشور اهمیت داد/ تولید بیش از 300 وبلاگ دانشجویی در حوزه مطهری‌شناسی
دبیر نهمین جشنواره حمکت مطهر دانشگاهیان با اعلام خبر وصول بیش از 300 وبلاگ دانشجویی به دبیرخانه نهمین جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان گفت: برخی از وبلاگ‌های واصله از نظر غنای محتوایی و مشخصات فنی از کیفیت بالایی برخوردار هستند، تا جایی‌که می‌توان آن‌ها را با برخی از سایت‌های رسمی موجود در این حوزه مقایسه کرد.

انتخاب اعضای شورای مرکزی خانه احزاب پس از برگزاری مجمع عمومی

 عضو کمیته اجرایی خانه احزاب درباره فعالیت خانه احزاب پس از تشکیل مجمع عمومی گفت: مجمع مذکور یک مجمع فوق‌العاده است و بلافاصله پس از آن برای برگزاری مجمع عادی به منظور تعیین اعضای شورای مرکزی تصمیات لازم گرفته خواهد شد.

هماهنگی میان نیروهای چهارگانه ارتش لازمه رسیدن به اهداف است

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با حضور در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش با اشاره به ماموریت های پدافند هوایی گفت: در پدافند هوایی سه ابزار وجود دارد که باید از آنها در جهت دفاع از میهن اسلامی بهره برد.

آنچه بحث تحریم‌های اقتصادی را در سال‌های اخیر تشدید نمود، فتنه سال 1388 بود
 گردهمایی اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران با حضور "حجت الاسلام والمسلمین سید علی طاهری گرگانی" نماینده و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

دفاع از ارزش‌های شهدا محور مذاکره مسئولان نظام قرار گیرد
 فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور آجا در مراسم تجلیل و تشییع پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس گفت: ای کسانی که مذاکره می‌کنید و ای مسئولان نظام بدانید آن چه محور مذاکره است محور ارزش شهیدان ماست زیرا این مملکت و ملت مرهون فداکاری‌های شهیدان است و این ارزش‌ها تنها در پیروی و حمایت از ولایت محقق می‌شود.

دکتر روحانی: دولت ارزش بیمه‌ها را افزایش می‌دهد/ مردم شاهد بهبود خدمات سلامت خواهند بود

 رییس جمهور با تاکید بر عزم دولت در جهت کاهش هزینه‌های مردم در بخش درمان گفت: هدف دولت این است که با اجرای طرح تحول نظام سلامت هزینه‌های مردم در این بخش کاهش یافته و آنان با احساس کرامت بیشتر شاهد تحولات در بخش خدمات باشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.