خرمگاه: دفاع فولاد می‌تواند رائول را متوقف کند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: رائول بازیکن بین‌المللی است اما به نظر من با تاکتیکی که خط دفاع فولاد دارد می‌تواند وی را متوقف کند.

محمد خرمگاه در گفتگو  با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم السد مجموعه‌ای از بازیکنان چند صد میلیاردی مقابل سپاهان بازی کرده و هم اکنون هم با همین بازیکنان می‌خواهد مقابل تیم فولاد خوزستان بازی کند اما فولادی‌ها با توجه به بازیکنان جوانی که در این تیم بازی می‌کنند، می‌توانند تیم السد را متوقف کند.
 
 پیشکسوت فوتبال ادامه داد: تیم فولاد جوان و خلاق است بزرگترین عنصری که می‌توانیم برای فولاد در نظر بگیریم هماهنگی تاکتیکی و ذهنی بازیکنان این تیم است که همیشه عرصه را برای تمام تیم‌ها تنگ می‌کند من به عنوان  یک ایرانی دوست دارم فولاد بازی قشنگی را انجام بدهد.
 
 وی در مورد نبود سه بازیکن فولاد که همراه تیم ملی هستند، گفت: نبود سوشا مکانی، جماعتی و بختیار رحمانی تأثیرگذار است و بازی برای فولاد سخت خواهد شد اما با مدیریتی که فرکی سرمربی تیم فولاد خوزستان دارد و بازیکنان جوان و خلاقی که در این تیم وجود دارد امیدوارم تیم السد را  در قطر متوقف کند و در خوزستان میزبانی خوبی را  انجام دهد.
 
خرمگاه در پایان خاطر نشان کرد: رائول بازیکن بین‌المللی است و از کوچکترین لحظه‌ها بهترین استفاده را می‌کند شرایط برای خط دفاع تیم فولاد سخت است اما با تاکتیکی دفاع فولاد دارد می تواند رائول را متوقف کند و با دست پر به فکر بازی برگشت باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پیشکسوت ، تاکتیکی ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار