در سه ماهه ابتدایی 2014

انتشار گزارش مالی ال‌جی و فروش ۱۲.۳ میلیون اسمارت‌فون

گزارش عملکرد مالی کمپانی ال جی در سه ماهه نخست سال 2014 میلادی مانند دیگر بزرگان دنیای تکنولوژی منتشر شد، گزارشی که نشان از عملکرد موفق این شرکت در این سه ماهه دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، ال‌جی موفق شده است در سه ماهه اول سال 2014 میلادی بیش از 12 میلیون اسمارت فون را به فروش برساند که نشان از رشد 19 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل دارد.

درآمد بخش تلفن‌همراه این کمپانی نیز حدود 3.19 میلیارد دلار بوده که افزایشی 6 درصدی را نشان می‌دهد. جالب است بدانید حدود 5 میلیون از 12.3 میلیون اسمارت فون فروخته شده در این دوره مجهز به فناوری LTE بوده است، و این عدد بالاترین آماری است که ال جی در فروش اسمارت فون های مجهز به تکنولوژی LTE در یک دوره سه ماهه کسب کرده است.

در این گزارش علاوه بر تایید G3 به عنوان پرچم دار بعدی ال جی اعلام شده است که این اسمارت فون در سه ماه ی دوم 2014 معرفی خواهد شد، به طور کلی سود خالص این کمپانی 319 درصد افزایش سالیانه داشته است و درآمد آن ها به 86.62 میلیون دلار رسیده است، درآمد این دوره ال جی نیز به بیش 13.3 میلیارد دلار رسیده است که نسبت به سه ماهه ی قبلی 1.2 درصد سود داشته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار