لیبرمن اذعان کرد: حماس پیروز انتخابات فلسطینیان خواهد بود

وزیر خارجه رژیم‌صهیونیستی روز سه‌شنبه اذعان کرد که حماس در هر انتخاباتی که میان فلسطینی‌ها برگزار شود، پیروز خواهد بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازروزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت"؛ وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی بار دیگر از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و از برنامه ها و سیاست های او  به شدت انتقاد کرد.

 "اویگدور لیبرمن " سه شنبه شب گفت سیاست های  گذشته "محمود عباس " سبب شد تا جنبش حماس قدرت را در نوار غزه به دست گیرد و سیاست های فعلی عباس سبب خواهد تا جنبش حماس  بار دیگر قدرت و کنترل کرانه باختری رود اردن را نیز در اختیار گیرد .

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی  افزود  نتایج  انتخابات اینده فلسطین کاملا روشن است و جنبش حماس  با قاطعیت در انتخابات پیروز و کرسی قدرت را در کرانه باختری رود اردن به دست خواهد گرفت .

اویگدور لیبرمن  در جمع شماری از دیپلمات های کشورهای اروپایی در مقر وزارت خارجه اسرائیل  اعلام کرد  با توجه به اقدامات  و سیاست های محمود عباس ، زمان آن فرا رسیده است تا  نقاب از چهره واقعی او برداشته شود .

 اویگدور لیبرمن  همچنین با انتقاد از مواضع و سیاست های برخی کشورهای اروپایی ، تاکید کرد این کشورها نمی خواهند چهره و هویت واقعی محمود عباس و دیدگاه های سیاسی او برای آنان فاش شود و همچنین  نمی خواهند بدانند که فلسطینیان مسئول اصلی  توقف روند صلح  هستند .

لیبرمن  افزود زمان ان فرا رسیده است تا محمود عباس برخی حقایق را بیان و اعلام کند که خواهان صلح و ثبات نیست .

وزیر امور خارجه اسرائیل  تصریح کرد ما از جامعه بین المللی می خواهیم  به وعده های خود پایبند باشند و از حماس بخواهند به سه شرط کمیته بین المللی  چهارجانبه صلح خاور میانه از جمله توقف خشونت‌ها ، به رسمیت شناختن اسرائیل و پذیرش همه  معاهدات و  توافقنامه هایی که تشکیلات خودگردان در گذشته امضا کرده است، عمل کند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار