خودروهای نمایشگاه داران متخلف از یکم خرداد توقیف می‌شود

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اعلام این که تنها تا آخر اردیبهشت ماه به متخلفان صنف نمایشگاه‌داران اخطار داده می‌شود، گفت: از اول خرداد ماه با کمک راهور نسبت به توقیف خودروهای نمایشگاه داران متخلف اقدام خواهیم کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رضا قدیمی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در خصوص نمایشگاه‌داران خودرو که در پیاده‌روهای خیابان‌های شهر تهران مزاحمت ایجاد می‌کنند، تصریح کرد: برخی از مغازه‌داران این صنف باعث بروز مشکل و ایجاد مزاحمت برای شهروندان می‌شوند به طوری که تردد عابران پیاده و عبور و مرور خودروها در برخی معابر با مشکل مواجه شده است.
 
وی با بیان اینکه به دلیل مزاحمت‌های پی در پی این صنف برای شهروندان نسبت به برخورد آنها اقدام خواهیم کرد، ادامه داد: مراکز خرید و فروش خودرو را برای این موضوع در نظر گرفته ایم که فعالان این عرصه از سه شنبه تا پنج‌شنبه هر هفته در سکوی اختصاصی این مراکز حضور یابند.
 
قدیمی همچنین خاطر نشان کرد: در این رابطه ابتدا رییس صنف نمایشگاه‌داران اتومبیل در اواخر سال گذشته اخطاری را به صورت پیامکی به تمامی افراد این صنف داد و در مرحله بعدی از طریق عکس  آدرس‌ها به صورت کتبی اخطار برای این افراد فرستاده شد. در نهایت در مرحله سوم اخطارها از طریق اداره ساماندهی مناطق با کمک راهور بدست متخلفان رسید.
 
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان این که تا آخر اردیبهشت ماه به متخلفان فرصت داده و تنها اخطار می دهیم، ادامه داد: از اول خرداد ماه با کمک راهور نسبت به توقیف خوروهای نمایشگاه داران متخلف اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار