"تورج اصلانی" کارگاه آموزش تصویربرداری با دوربین‌های عکاسی دیجیتال برگزار می‌کند

«تورج اصلانی» فیلمبردار سینمای ایران، دومین دوره از کارگاه‌های سه‌گانه آموزش تصویربرداری با دوربین‌های عکاسی دیجیتال با موضوع «انعکاس» را برگزار می‌کند.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ دومین دوره از کارگاه‌های  آموزش تصویربرداری با دوربین‌های عکاسی دیجیتال، جهت اطلاع و کسب تجربه با موضوع «انعکاس» از مجموعه سه‌گانه (سایه، انعکاس، تاریکی)، توسط «تورج اصلانی» فیلمبردار تجربه‌گرای سینمای ایران، از روز 30 اردیبهشت ماه جاری به مدت 4 روز در تهران برگزار می‌شود.

از طرف برگزارکنندگان این دوره، روز 22 اردیبهشت ماه جاری آخرین فرصت جهت اعلام علاقمندی و ارسال آثار هنرجويان و همچنین زمان مصاحبه حضوری روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه جاری تعیین گردیده است. 

علاقمندان جهت حضور در این کلاس‌ها می‌توانند مشخصات و نمونه آثار خود را به آدرس ایمیل workshop_aslani@yahoo.com  ارسال و جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن 0930882245 تماس حاصل نمایند. بعد از روئیت آثار ارسالی، از واجدین شرایط، پس از مصاحبه حضوری ثبت‌نام به عمل می‌آید.

از طرف برگزارکنندگان دومین دوره از کارگاه‌های سه‌گانه آموزش تصویربرداری با دوربین‌های عکاسی دیجیتال، برای هنرجويان شهرستانی تخفیف ویژه 25 درصدی، برای دانشجویان تخفیف ویژه 20 درصدی و برای اعضای خانه سینما تخفیف ویژه 15 درصدی لحاظ شده است.

اين مرکز اقدام به طراحی کارگاه‌های آموزشی در حوزه تصويربرداری با تمرکز بر سه محور طلايی؛ سايه، انعکاس و تاريکی جهت يادگيری و تجربه هنرجويان به مدت زمان 30 ساعت آموزش کارگاهی نموده است. اين دوره برای کساني است که پيشتر تجربه عکاسی يا تصويربرداری با دوربين‌های عکاسی دیجیتال را داشته‌اند.

«تورج اصلانی» آبان ماه سال گذشته نخستین دوره از کارگاه‌های سه‌گانه آموزش تصویربرداری با دوربین‌های عکاسی دیجیتال با موضوع «سایه» را با انتخاب 23 نفر از 100 نفر هنرجوی ثبت‌نام کننده برگزار کرده بود. در پایان این کارگاه، به سه نفر برگزیده این دوره، تندیس تجربه‌گر برگزیده با موضوعات عکس، تصویربرداری و متن اهدا شده بود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار