مدیرکل استاندار تهران گفت: روزانه دستگاه‌های بازی در مجموعه پارک ارم بازدید می‌شوند اما متاسفانه به علت بریده شدن شفت مرکزی دستگاه سقوط کرده است.

مسلم بیات، مدیرکل استاندار استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: شب گذشته متاسفانه یک وسیله بازی که نوعی ترن هوایی است در پارک ارم حادثه ساز شد که بلافاصله یک گروه از متخصصان جهت بررسی علت حادثه اعزام شدند.

وی درباره وجود گواهی استاندارد دستگاه گفت: این وسیله بازی تا تاریخ سوم شهریور ماه سال جاری دارای پروانه استاندارد است و هر سه ماه یکبار این دستگاه‌ها توسط مدیریتی و معاونت فنی بازرسی می‌شود که آخرین بازرسی دقیق در تاریخ دهم اسفند ماه سال گذشته صورت گرفته بود.

بیات خاطرنشان کرد: بازرسان و مدیریتی در بعضی مواقع به صورت روزانه نیز دستگاه‌ها را بازدید می‌کنند که خوشختانه مدارک بازدید مستند وجود دارد در بازرسی که ما امروز از دستگاه مذکور داشتیم پی بردیم شفت مرکزی دستگاه که کابین حول ای محور تاب می‌خورد بریده شده و این حادثه رخ داده است.

مدیر کل استاندار تهران یادآور شد: این دستگاه جهت بازرسی جامع تا اطلاع ثانوی پلمپ شد و مقرر شد ظرف 10روز تمامی وسایل بازی در پارک ارم بازرسی دقیق شوند.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
کسی هم طوری شده؟