لحظات معنوی زندگیتان را به اشتراک بگذارید؛

شبکه اجتماعی ايراني براي ايام اعتكاف + لینک سایت

علاقمندان به اشتراک گذاری عکس‌ها و مطالب مذهبی از این پس می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی معتکفین دل‌نوشته‌ها و حس و حال خود از مراسم اعتکاف در این شبکه با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ماه رجب ارزش والایی دارد، رجب ماه زدودن زنگارهای شیطانی از آیینه دل است، ماه برافروختن چراغ معرفت در شبستان وجود و ماه اعتکاف است. اعتکاف هنگامه تحولی است که عاکفان کوی دوست پله‌های سلوک را می‌پیمایند و پله پله به خداوند نزدیک‌تر می‌شوند. اعتکاف، بیرون رفتن از خانه خویش و مصمم شدن بر حضور در خانه حضرت حق است، در خانه دوست، عاکف با صیقل روح و روان، زنگار گناه از دل می‌زداید. معتکف روزه‌اش، نمازش و حضورش در مسجد مایه تقرب است با وصفی ناپایان...
حالا اگر شما هم می‌خواهید در مراسم اعتکاف حضور داشته باشید و حس و حال این مراسم را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، دریچه فناوری اطلاعات شبکه اجتماعی معتکفین را برای شما معرفی می‌کند، با ثبت نام در این شبکه اجتماعی می‌توانید دل‌نوشته‌ها و حس و حال خود را از مراسم اعتکاف با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.



شبکه اجتماعی motakefin.ir امکان به اشتراک گذاری عکس و مطالب را به همراه دنبال کردن مطالب برای شما فراهم می‌کند. علاقمندان می‌توانند با عضویت در این شبکه عکس‌ها و دل نوشته‌هایشان را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند و درباره آنها به تبادل نظر بپردازند.

این شبکه اجتماعی در حاشیه نشست رسانه‌ای معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی شد. گفتنی است موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی می‌باشد.



 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۱:۵۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
دوستان دریچه ازتون کمک میخام من این سایتو خیلی اتفاقی پیدا کردم و از صحتش مطمئن نیستم میشه بگید این سایت معتبر هست یا نه ممنون
http://www.englishlearner.ir/
آخرین اخبار