اهواز/

تزریق 10 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی خرمشهر

رئیس اداره کتابخانه های عمومی خرمشهر از تزریق 10 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی خرمشهر با کمک فرماندار و شورای شهر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ فرماندار خرمشهر در اولين جلسه شوراي اداري شهرستان ضمن تاكيد برتظارت دستگاه هاي نظارتي بر فعاليت های دستگاه هاي اجرايي شهرستان، از استقرار كميته نظارتي در فرمانداري خرمشهر در راستاي تحقق اين امرخبر داد و خواستار اهتمام و توجه مسئولين به پيگيري و اجرايي نمودن مصوبات جلسات شد.

حسینی خواستار عضويت همه كاركنان ادارات در كتابخانه هاي عمومي شهرستان با هدف حمايت مالي كتابخانه هاي عمومي از طرف ادارات و هدايت كاركنان به سمت و سوي كتابخانه و كتابخواني شد.

وی افزود : یکی از نکات بسیار مهم در کتابخانه های عمومی که سبب جذب عضو و مراجعه به کتابخانه های عمومی می شود، شاخص منابع و کتاب در كتابخا نه هاي شهرستان می باشد که باتوجه به رشد علمي و توسعه مراكز آموزشي شهرستان، جوابگوي دانش آموزان و دانشجويان نبوده و باید این منابع بروز رساني شود تا نیاز اعضاء را برآورده سازد.

فرماندار خرمشهر اظهار داشت: به منظور به روز رسانی منابع کتابخانه عمومی خرمشهر ، رئيس شوراي شهرستان مسئولیت تامين 10 هزار جلد كتاب جهت تزريق به كتابخانه هاي عمومي خرمشهر را پذیرفت.

وی در پایان گفت: منابعی که تهیه می شود، به روز و جدید بوده و در موضوعات مختلف بر اساس درخواست اعضاء و کارشناسان کتابخانه های عمومی تامین شود تا بتوانیم از این طریق نیازهای اصلی اعضاء در حوزه منابع را رفع کنیم./ش/ن


برچسب ها: تزریق ، کتاب ، کتابخانه ، خرمشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.